• Посилання скопійовано

Чи можна сформувати інвентаризаційну комісію з однієї особи?

На підприємстві 5 працівників, з них 4 матеріально-відповідальні особи. Як сформувати інвентаризаційну комісію?

Відповідно до Положення про інвентаризацію для проведення інвентаризації на підприємстві створюється інвентаризаційна комісія з представників апарату управління підприємства, бухгалтерської служби та досвідчених працівників підприємства, які знають об’єкт інвентаризації, ціни та первинний облік.

Інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства (його заступник) або керівник структурного підрозділу підприємства, уповноважений керівником підприємства.

У тих випадках, коли бухгалтерський облік ведеться безпосередньо керівником підприємства, інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства самостійно (п. 1 розд. ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань).

Матеріально відповідальні особи, у яких проводять інвентаризацію, до складу комісій не включаються (пп. 2.4 розд. ІІ Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань). Більш детально див. тут.

Ситуація, коли неможливо сформувати інвентаризаційну комісію в Положенні не розглянута. Проте у своєму листі від 27.05.2014 р. №31-08410-07-29/12918 Мінфін надав певні рекомендації. Так, якщо у штаті один працівник – керівник, то для проведення інвентаризації він у відповідному розпорядчому документі затверджує інвентаризаційну комісію у складі однієї особи або включити до комісії фахівців, найнятих за цивільно - правовим договором.

Враховуючи зазначене, підприємство може скористатися рекомендаціями Мінфіну і залучити до інвентаризації фахівців, зокрема, аудиторів.

 ***

Читайте також: Штрафи за помилки у бухобліку

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Пантюхова Анна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Виправлення скороченої назви підприємства у трудовій книжці
    При заповненні трудової книжки вказано скорочену назву роботодавця: ТОВ "Квіточка" замість "Товариство з обмеженою відповідальністю "Квіточка". Чи стане це перешкодою при передаванні відомостей про трудову діяльність працівника в електронному вигляді до ПФУ? Якщо так, то як це виправити, якщо деякі підприємства вже ліквідовані?
    Сьогодні 10:103
  • Витрати у відрядженні на оплату користування платними дорогами
    Працівник повернувся з закордонного відрядження та надав нефіскальні чеки з платіжного терміналу за проїзд платними дорогами. Оплата проведена банківською картою та відображена у виписці, яку надав працівник. Чи підлягають такі витрати оподаткуванню ПДФО та ВЗ?
    20.11.2024208
  • Які наслідки, якщо оплатили ДМС для працівника в сумі більше 30% його зарплати?
    У працівника зарплата 39 тис. грн. В липні 2024 оплатили медичне страхування на рік 21000,00 грн. Чи є це додатковим благом та чи треба сплатити ПДФО 18 % та ВЗ 1,5%? Оскільки минув час, які штрафи має сплатити підприємство, якщо зараз оплатимо податки за рахунок працівника? Та чи дійсна зараз пільга 30% по договорам страхування?
    19.11.202424
  • Чи дають отримані гранти право на бронювання працівників?
    Чи дають право на бронювання працівників гранти на створення та розвиток виробництв переробної промисловості?
    18.11.202427
  • Оплата оренди житла та навчання дітей керівника представництва іноземной компанії
    В трудовому договорі іноземної компанії з головою представництва цієї компанії в Україні зазначається, що компанія зобов'язується сплачувати за навчання дітей в Польщі та оренду житла в Польщі. Чи буде це додатковим благом для голови представництва, якщо головна компанія фінансує представництво з урахуванням оплати навчання і оренди, а самі платежі здійснює представництво?
    18.11.202420