Відповідно до ст. 1 Закону України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис»:
- електронний підпис - це дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов’язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних;
- сертифікат відкритого ключа (далі - сертифікат ключа) - документ, виданий центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу.
Під час реєстрації для отримання сертифіката ключа заявник (фізична особа-підприємець) надає такі документи:
• заповнена та підписана заява на реєстрацію встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувача для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДФС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
• паспорт або копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника;
• копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
При ідентифікації фізичної особи, зокрема з’ясовують:
• прізвище, ім’я та по батькові;
• дату народження;
• серію і номер паспорта (або іншого документа, який засвідчує особу), дату видачі та орган, що його видав.
Отже, ідентифікація фізичної особи стосується конкретно визначеної особи (прізвище, ім’я та по батькові; дата народження; серія і номер паспорта). Тому фізична особа-підприємець, яка отримала посилені сертифікати відкритих ключів, може скористатись цими ключами для подання звітності в електронному вигляді, зокрема податкової декларації про майновий стан і доходи, як фізична особа.