Новорічні подарунки працівникам відображаються у формі №1ДФ
Чи потрібно в 1-ДФ вказувати новорічні подарунки працівникам, видані за рахунок підприємства. Якщо потрібно, який код рядку вказувати?
free23.01.20151 561
Посилання скопійовано
Цій консультації більше 3-х років. Українське законодавство складне і мінливе, тож на даний момент редакція не гарантує її 100% актуальність. У разі сумнівів скористайтесь пошуком, щоб читати свіжіші статті і консультації, або зверніться за допомогою до нашого ШІ-консультанта.
Так, потрібно.
Ознака доходу при цьому буде 160 (якщо їх вартість не перевищує 50 відсотків однієї мінімальної заробітної плати).
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
керівник київської редакції та провідний автор тижневика «Дебет-Кредит», податковий консультант-практик з багаторічним досвідом роботи головним бухгалтером
Закінчила Запорізький державний університет, спеціальність "Облік та аудит". Понад 25 років досвіду у бухгалтерії і податках. Лектор семінарів по бухгалтерському обліку та оподаткуванню
Приватне підприємство планує надати фізособі — учаснику підприємства поворотну позику в сумі 20 млн грн строком понад один рік. Які податкові наслідки операції у сторін?
У березні 2026 року працівнику донараховано заробітну плату. Як правильно відобразити ці донарахування у складі об’єднаної звітності з ЄСВ, ПДФО та військового збору відповідно до вимог ДПС?
Працівника звільнено у липні, але в додатку 4ДФ не зазначено дату звільнення. Чи потрібно подати уточнюючий Податковий розрахунок для виправлення персоніфікованих даних?
Сільськогосподарське підприємство (платник єдиного податку 4 групи) орендує земельну ділянку у фізичної особи. Орендодавець перебуває за кордоном, а його банківська картка заблокована. Він просить перерахувати належну йому орендну плату на банківську картку своєї доньки, яка проживає в Україні. Чи правомірно здійснити таку виплату та якими документами необхідно її оформити?
Кошти або вартість майна чи послуг, надані роботодавцем на поховання померлого працівника, у 4ДФ та ФІЗ-4ДФ відображають за ознакою доходу «146» незалежно від розміру допомоги
У місяці надання відпустки працівнику ЄСВ нараховано окремо на заробітну плату та відпускні. Виникла розбіжність 0,01 грн порівняно з розрахунком ЄСВ із сукупного доходу працівника за місяць. Який порядок відображення такого нарахування в бухгалтерському обліку?
З якої суми доходу роботодавець повинен утримати 50% аліментів у вересні 2026 року при загальному нарахованому доході 464 130,00 грн, якщо премія у сумі 302 000,00 грн була нарахована та виплачена 04.09.2026 р., а встановлена дата початку утримання за виконавчим документом — 08.09.2026 р.?
Працівник потрапив у ДТП у січні, лікувався з січня по травень, отримав 4 е-лікарняні з різними номерами випадків у різних закладах охорони здоров'я. У жовтні комісія склала акт Н-1/П і кваліфікувала нещасний випадок як пов'язаний із виробництвом, після чого ПФУ змінив причину непрацездатності. Чи оплачувати перші 17 календарних днів за кожним листком окремо, чи загалом за всіма? Чи потрібно змінювати номер випадку непрацездатності в е-лікарняних на єдиний і як діяти роботодавцю?