Міністерство доходів і зборів України розробило Листівку, в якій розписано вісім кроків, які необхідно здійснити платникам податків для подання звітності через "Електронний кабінет платника податків" (завантажити >>>). Це практична покрокова підказка для платників податків, які починають подавати звітність у електронному вигляді.
Нагадаємо, що з 1 січня 2014 року на веб-порталі Міндоходів працює електронний сервіс "Електронний кабінет платника податків", з якого будь-який платник податків, який має відповідні ключі та укладений договір з контролюючим органом про визнання електронних документів, має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце.
За допомогою цього сервісу платник податків має змогу: підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді; переглядати дані про стан розрахунків з бюджетом (картки особових рахунків), користуватися Податковим календарем.
Увійти до Електронного кабінету можна за адресою kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням “Електронний кабінет платника податків” на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. У разі відсутності такого ключа, отримати його можна безкоштовно в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів. На сьогодні у Львівській області працює 5 таких пунктів.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити