Віднині кожен платник має можливість влаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце, в якому фіксуватиметься вся інформація про його розрахунки з бюджетом. Працювати в Кабінеті можна з будь-якого комп'ютера, підключеного до мережі Інтернет. Новий сервіс орієнтований на зручність і допомогу платникові податків у формуванні його звітів і своєчасній сплаті коштів до бюджету.
Так, платник зможе підготувати, заповнити і відправити звітність в електронному вигляді і відразу отримати квитанцію про її прийняття чи неприйняття.
Для зручності податкова звітність подаватиметься одним пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів посилатиметься одна квитанція про прийняття декларації.
Крім того, можливості сервісу дозволяють платникам переглядати свої дані про стан розрахунків з бюджетом на конкретну дату і прогноз платежів до кінця поточного року.
Про граничні терміни подачі декларацій і сплати податків нагадає «Календар платника», в якому автоматично відображаються подані документи і ті, терміни яких наближаються.
Увійти до Електронного кабінету можна за адресою knp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням «Електронний кабінет платника податків» на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити