Платники податків, що належать до великих підприємств, подають податкові декларації до контролюючого органу в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством (п. 49.4 ст. 49 Податкового кодексу).
Акредитований центр сертифікації ключів центрального органу Міндоходів України безоплатно надає особам, які мають намір подавати податкову декларацію в електронній формі, послуги у сфері електронного цифрового підпису.
Електронний підпис — це дані в електронній формі, які додаються до інших електронних даних або логічно з ними пов’язані та призначені для ідентифікації підписувача цих даних (ст. 1 Закону №852).
Загальні принципи організації інформаційного обміну під час подання платниками податків податкової звітності в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису визначено Інструкцією №233.
Для подання податкових документів в електронному вигляді платник податків повинен мати:
- спеціалізоване програмне забезпечення для формування податкових документів в електроному вигляді у затвердженому форматі (стандарті);
- доступ до мережі Інтернет та можливість відправлення/приймання електронних повідомлень електронною поштою;
- засіб криптографічного захисту інформації (далі — засіб КЗІ), сумісний за форматами даних із засобами КЗІ, що використовуються в органах доходів і зборів;
- чинні посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованим центром сертифікації ключів для платника податків та уповноважених посадових осіб платника податків, підписи яких є обов’язковими для податкової звітності у паперовій формі.
Податкові документи в електронному вигляді з обов’язковими реквізитами (у тому числі з електронним цифровим підписом платника податків (його посадових осіб)), подані відповідно до Інструкції №233, згідно із законодавством є оригіналами, мають юридичну силу, повинні зберігатися та можуть використовуватися під час судового або досудового вирішення спорів.
У разі подання податкового документа в електронному вигляді платник податків має право не подавати податкові документи на паперових носіях.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити