Починаючи з 27 листопада 2013 року відповідно до вимог наказу Міндоходів України від 09.10.2013р. №561 «Про внесення змін до формату (стандарту) електронного документа звітності платників» звітність приймається «пакетом».
Отже, для подання звітності в електронному вигляді необхідно використовувати оновлене програмне забезпечення.
Технічною підтримкою Центру обробки електронної звітності Міндоходів було надано роз’яснення, щоб платники не бентежились, отримуючи однакові квитанції №2 - так і повинно бути, оскільки на весь пакет звітності присвоюється один реєстраційний номер.
Разом з тим, можлива ситуація коли із загального пакету звітності частина документів може бути прийнята, а частина – ні. В такому випадку платник має можливість протягом цього ж дня відправити для реєстрації лише неприйняті документи (додатки) зі статусом «Звітні». А от якщо відправляти наступного дня, то необхідно подавати весь пакет документів, але вже як «Звітний новий».
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити