Так, потрібно подавати.
Відповідно до п. 8.4 Порядку №1588, повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою №20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків. У повідомленні за формою №20-ОПП надається інформація про всі об’єкти оподаткування, що є власними, орендованими або переданими в оренду.
Таким чином, форма №20-ОПП має подаватися до податкової за основним місцем обліку протягом 10 робочих днів з дня отримання приміщення в оренду. Причому, якщо орендоване приміщення знаходиться за місцезнаходженням, яке обслуговує інша податкова, то в колонці 11 форми потрібно поставити позначку «+», що свідчитиме про взяття об’єкта на облік за неосновним місцем обліку.
За неподання чи несвоєчасне подання форми №20-ОПП загрожує штраф відповідно до пп. 117.1 ПКУ, в розмірі 1020 грн на юридичних осіб.
Власне, якщо організація своєчасно не подавала форму, вона може надати її пізніше. Хоче це не врятує від штрафу. Тому що штраф застосовується як за неподання, так і за несвоєчасне подання.
Щоправда, якщо форму потрібно було подати в період карантину (тобто, строк 10 робочих днів чи хоча б останній з цих днів, протягом яких потрібно було подати форму, припадає на період карантину), і вона не була подана, організація може обійтися без штрафу. Тому що відповідно до п. 52-1 підрозділу 10 розділу ХХ ПКУ за порушення податкового законодавства, вчинені протягом періоду з 1 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого КМУ, штрафні санкції не застосовуються. Станом на дату написання цієї консультацію, відповідно до Постанови КМУ від 22.07.2020 р. №641 карантин діє по 31.10.2020 р.
Таким чином, в цьому разі можна подавати форму із запізненням без застосування штрафу.
Подати форму №20-ОПП (ідентифікатор форми для юридичних осіб = J1312002) можна через електронний кабінет (детальніше див. тут) чи за допомогою програмного забезпечення з подання електронної звітності, наприклад, програми «M.E.Doc».
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити