Згідно з п. 6 Порядку №841 авансовий звіт складається платником податку (підзвітною особою), що отримав(ла) такі кошти на підприємствах всіх організаційно-правових форм або у самозайнятої особи.
Порядок та форму складання Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, затверджено Наказом №841.
Авансовий звіт подається до закінчення п'ятого банківського дня, що настає за днем, у якому платник податку завершує таке відрядження або завершує виконання окремої цивільно-правової дії за дорученням та за рахунок податкового агента платника податку, що надав кошти під звіт.
При цьому, авансовий звіт є первинним документом. Відповідно до п. 2 ст. 9 Закону про бухоблік первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі, але з обов’язковою наявністю таких реквізитів:
- назви документу (форми);
- дати складання;
- назви підприємства, від імені якого складено документ;
- змісту та обсягу господарської операції, одиниці виміру господарської операції;
- посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильності її оформлення;
- особистого підпису або інших даних, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні госпоперації.
Таким чином, авансовий звіт повинен подаватись саме фізособою, яка отримала кошти під звіт, проте вимоги щодо складання звіту виключно власноручно не встановлено. Таким чином, підзвітна особа може надати звіт в роздрукованій формі з власноручним підписом.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити