• Посилання скопійовано

Хто повинен складати авансовий звіт?

Хто та в якій формі повинен подавати авансовий звіт? Чи можна заповнювати авансовий звіт в друкованій формі?

Згідно з п. 6 Порядку №841 авансовий звіт складається платником податку (підзвітною особою), що отримав(ла) такі кошти на підприємствах всіх організаційно-правових форм або у самозайнятої особи.

Порядок та форму складання Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, затверджено Наказом №841.

Авансовий звіт подається до закінчення п'ятого банківського дня, що настає за днем, у якому платник податку завершує таке відрядження або завершує виконання окремої цивільно-правової дії за дорученням та за рахунок податкового агента платника податку, що надав кошти під звіт.

При цьому, авансовий звіт є первинним документом. Відповідно до п. 2 ст. 9 Закону про бухоблік  первинні  та  зведені  облікові  документи  можуть  бути складені  у паперовій або в електронній формі, але з обов’язковою наявністю таких реквізитів:

  • назви документу (форми);
  • дати складання;
  • назви підприємства, від імені якого складено документ;
  • змісту та обсягу господарської операції, одиниці виміру господарської операції;
  • посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильності її оформлення;
  • особистого підпису або інших даних, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні госпоперації.

Таким чином, авансовий звіт повинен подаватись саме фізособою, яка отримала кошти під звіт, проте вимоги щодо складання звіту виключно власноручно не встановлено. Таким чином, підзвітна особа може надати звіт в роздрукованій формі з власноручним підписом.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Звітність»

  • Чи потрібно подавати скорочений звіт про КІК у 2024 р. якщо звітний рік КІК починається у 2023 р., а закінчується у 2024 р.?
    ФО стала контролюючою особою КІК у 4 кварталі 2023 р. Відповідно до законодавства країни реєстрації КІК фінансовий рік для компанії (зареєстрованої у 4 кв. 2023 р.) закінчується 31.12.2024 р. Чи потрібно у даному випадку подавати скорочений звіт про КІК?
    18.04.20245
  • Звіт про КІК, якщо КІК у стані ліквідації і не складає фінзвітність
    КІК (Литва) зареєстровано в 2009 р. Фізособа - резидент України має повний контроль (100%). КІК перебуває в стадії ліквідації, з 2016 року не складає фінзвітність, хоча в 2017 році на КІК зареєстровано автомобіль. Які документи потрібні для подання звіту КІК за 2022, 2023 роки?
    12.04.202452
  • Компенсація працівнику вартості медогляду: оподаткування та додаток 4ДФ
    Водій автотранспортного засобу проходив медичний огляд перед працевлаштуванням. Оплату провів з власної картки, підприємство ці кошти йому компенсувало. Чи треба на суму компенсації нараховувати ПДФО та ВЗ, та як правильно відобразити у додатку 4ДФ єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ за якою ознакою доходу «126» чи «143»?
    11.04.2024577
  • Допомога від профспілки бійцям та переселенцям
    Профспілка виплачує допомогу членам профспілки, які знаходяться на війні та переселенцям з Каховки. Чи можна її не оподатковувати як благодійну допомогу і показати в додатку 4ДФ єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ за ознакою доходу «169»? Якими документами підтвердити статус воїна та статус переселенця?
    10.04.202414
  • Бухгалтер без права підпису: чи подавати ф. №1-ОПП?
    На новоствореному підприємстві є директор (наймана особа), головного бухгалтера немає і в податкову дані не подавалися, що директор буде головним бухгалтером. Прийняли бухгалтера без права підпису. Але директор підписує всі звіти та банківські платіжки. В цьому є якесь порушення? Якщо є, то як це виправити?
    04.04.20241 9862