• Посилання скопійовано

Як ТОВ з держчасткою 100% списати ОЗ?

Якими нормативно-правовими актами повинно користуватися підприємство для списання основних засобів з балансу в зв’язку з їх виходом із ладу? Підприємство (ТОВ) з державною часткою 100%. Основні засоби не входять до складу статутного капіталу

Для списання основних засобів з балансу в зв'язку з їх виходом із ладу підприємство (ТОВ) зі 100% державною часткою повинно враховувати особливості, встановлені:

Порядок №1314 регламентує процедуру списання майна державних підприємств та господарських товариств з державною часткою у статутному капіталі.

Наказом №818 встановлені форми первинних документів, якими оформляються операції з основними засобами, в тому числі з їх списання.

Варто зазначити, що для списання основних засобів підприємству потрібно створити комісію, яка оформить відповідні акти на списання. Крім того, може знадобитися отримання згоди від органу управління, до сфери якого належить підприємство.

Варто також зазначити, що окремі особливості бухгалтерського обліку підприємств державного сектору економіки встановлені Положенням про порядок бухгалтерського обліку окремих активів та операцій підприємств державного, комунального секторів економіки і господарських організацій, які володіють та/або користуються об'єктами державної, комунальної власності, затвердженим наказом Мінфіну від 19.12.2006 р. №1213.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Золотухін Олександр

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Запасні частини для комп'ютера: як відобразити в обліку?
    Який бухгалтерський облік та порядок списання придбаних запасних частин (фільтри, блоки живлення), призначених для ремонту та обслуговування комп'ютерної техніки підприємства?
    31.10.202525
  • Визнаємо заборгованість безнадійною за неоплачений експор: що в обліку та як оподаткувати?
    ТОВ (платник податку на прибуток застосовує різниці, ПДВ) експортувало зерно нерезиденту. Ставка ПДВ - 0%. Товар оплачено частково. На борг нараховано резерв сумнівних боргів (РСБ). Як вплине списання даної заборгованості на податок на прибуток та ПДВ?
    31.10.202512
  • Проєкт закрито, а залишки ТМЦ є: чи можна віднести до витрат?
    БО придбаває багато канцелярії та інших витратних матеріалів в рамках навчального проєкту для дітей. Проєкт закінчився, проте лишилися ножиці, підставки, книги, дитячі ігри тощо. Чи можна списувати витрати і такі матеріали по мірі їх передачі на навчальну локацію (не підрозділ) або після закриття проєкту?
    31.10.202535
  • Облік та списання дизельного палива для генератора підприємства
    Якими первинними документами правильно оформити списання дизельного палива, використаного для роботи генератора під час аварійних відключень електроенергії? Як відображається облік такого палива на бухгалтерських рахунках підприємства, зокрема, його придбання, зберігання та безпосереднє використання?
    31.10.202554
  • Як списати відсутні основні засоби?
    Яка коректна бухгалтерська та податкова процедура для списання з балансу основних засобів, які фактично відсутні на підприємстві (наприклад, викрадені, знищені або втрачені), але досі обліковуються?
    31.10.2025339