Ні, використовувати РРО не потрібно. І ось чому.
Відповідно до ст. 3 Закону про РРО, РРО застосовують при здійсненні суб’єктами господарювання розрахункових операцій в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу.
Відповідно до ст. 2 Закону про РРО, розрахункова операція – це:
- приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг);
- видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу);
- у разі застосування банківської платіжної картки - оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або, у разі повернення товару (відмови від послуги), оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.
Тобто, РРО має застосовуватися там, де отримують кошти за продані товари, послуги. Або отримуються кошти, щоб їх переказати іншому суб’єкту господарювання.
У разі отримання та повернення фіндопомоги відсутня операція продажу товарів, послуг. Поряд з цим, кошти фіндопомоги отримується не для того, щоб їх переказати іншому суб’єкту господарювання.
А відтак, при отриманні і поверненні фіндопомоги відсутня розрахункова операція в розумінні Закону про РРО. Отже, і РРО не застосовується.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити