Звичайно, так. Згідно із П(С)БО 16, витрати на рекламу є витратами на збут підприємства.
А отже, на дату використання таких рекламних матеріалів у рекламному заході (оформленому наказом керівника, звітом про проведення та первинними бухгалтерськими документами про роздачу/списання таких рекламних матеріалів), підприємство визнає витрати на збут.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити