• Посилання скопійовано

При зчитуванні КЕП (УЕП) виникає помилка «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних»: які дії платника?

Платнику слід перевірити, чи правильно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо) або спробувати зчитати особистий ключ е-підпису в іншому ПЗ чи на веб-сайті КНЕДП ДПС у розділі «Підпис даних»

ДПС у підкатегорії 301.03 ЗІР наголошує, що виникнення помилки «Виникла помилка при розборі чи формуванні даних (пошкоджені дані чи невірний формат)» має декілька причин:

1) невірно вказано пароль до носія ключової інформації;

2) невірно обрано носій ключової інформації;

3) перевищено число спроб введення невірного паролю.

Для усунення даної помилки необхідно:

  • перевірити правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);     
  • перевірити чи вірно обрано носій ключової інформації, наприклад файловий (USB-flash, CD(DVD)-R(RW) тощо), захищений (Алмаз-1К, Кристал-1, Гряда-301, ID-картка тощо), SIM-карта;
  • спробувати зчитати особистий ключ електронного підпису в іншому програмному забезпеченні або на вебсайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Державної податкової служби України (далі – КНЕДП ДПС) у розділі «Підпис даних».

У разі, якщо жодна з рекомендацій не допомогла вирішити проблему пропонуємо звернутись до будь-якого представництва КНЕДП ДПС із заявою на скасування чинного кваліфікованого сертифіката, згенерувати новий особистий ключ та отримати нові відповідні йому кваліфіковані сертифікати.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Автоматизація»