• Посилання скопійовано

Який порядок розблокування податкової накладної на послуги перевезення?

Підприємство надає послуги з перевезення (код за ДКПП 49.41). Послуги надаються на умовах передплати. Реєстрацію ПН було зупинено в зв’язку з тим, що обсяг постачання за цим кодом перевищує обсяг придбання. Які подальші дії платника для розблокування ПН та які документи в такому випадку надавати, окрім договору?

За Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-2010 код 49.41 є така послуга, як «Перевезення вантажів дорожніми транспортними засобами». Тож код послуги у ПН вказано правильно. Нагадуємо, що код послуги слід зазначати у графі 3.3 податкової накладної.

У графі 2 ПН потрібно вказати номенклатуру послуг згідно з договором, слова «аванс» чи «передплата» зазначати не потрібно.

Причина зупинення реєстрації  податкової накладної не відповідає дійсності, адже підприємство не зобов’язане придбавати такі ж послуги в будь-яких обсягах.

Але звертаємо увагу, що послуги перевезення з кодом 49.41 віднесені до ризикових: Перелік кодів товарів та послуг для моніторингу ризиковості здійснення операцій.

Процес розблокування податкової накладної завжди індивідуальний та залежить від специфіки операцій та самого платника ПДВ.

Наші матеріали про розблокування ПН дивіться у нашому тематичному розділі>>

Також пропонуємо наші новини на тему розблокування зокрема, туттут та тут.

Відповідно до п. 14 та п. 15 Порядку №117 перелік документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі, включає в себе:

  • договори, зокрема зовнішньоекономічні контракти, з додатками до них;
  • договори, довіреності, акти керівного органу платника податку, якими оформлені повноваження осіб, які одержують продукцію в інтересах платника податку для здійснення операції;
  • первинні документи щодо постачання/придбання товарів/послуг, зберігання і транспортування, навантаження, розвантаження продукції, складські документи (інвентаризаційні описи), у тому числі рахунки-фактури/інвойси, акти приймання-передачі товарів (робіт, послуг) з урахуванням наявності певних типових форм та галузевої специфіки, накладні;
  • розрахункові документи та/або банківські виписки з особових рахунків;
  • документи щодо підтвердження відповідності продукції (декларації про відповідність, паспорти якості, сертифікати відповідності), наявність яких передбачена договором та/або законодавством.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 14 Порядку № 117, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 к.д., що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Платник податку має право подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних/розрахунків коригування, якщо такі податкові накладні/розрахунки коригування складені на одного отримувача - платника податку за одним і тим ж договором або якщо в таких податкових накладних/розрахунках коригування відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТ ЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

У даному випадку слід подати копію договору на надання послуг з перевезення, у якому повинні бути умови щодо попередньої оплати послуг, а також копію оплаченого рахунка та копії виписок банку, які свідчать про отримання попередньої оплати за послуги.

Якщо після подання цих документів податківці відмовлять у реєстрації ПН, на це рішення можна подавати скаргу. Більш докладно про оскарження читайте тут, тут, туттут та тут.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Побутова техніка на підприємстві: що з ПДВ?
    ТОВ-платник податку на прибуток та ПДВ взяло в оренду у фізособи офісне та складське приміщення (в т ч. кухню). ТОВ придбало побутову техніку та меблі для кухні, зокрема, витяжку, пральну машину, сушарку, холодильник, газову поверхню, шафу електричну) та в офіс кондиціонер. Чи необхідно нараховувати ПЗ з ПДВ при придбанні побутової техніки?
    17.05.202428
  • Продали корпоративні права: що з ПДВ?
    Підприємство продало корпоративні права в іншій юрособі. Чи є ця операція об’єктом оподаткування ПДВ? Як відобразити цю операцію в декларації з ПДВ?
    16.05.202423
  • Компенсації витрат з плати за землю: що з ПДВ?
    Підприємство продало майно, яке знаходиться на частині земельної ділянки, яка перебуває у постійному користуванні. До моменту поділу цієї ділянки і передачі в оренду підприємство виставлятиме покупцеві рахунок на компенсацію витрат з плати за землю. Чи оподатковується така операція ПДВ?
    15.05.202412
  • Громадська організація отримала безкоштовний доступ до CRM-системи від нерезидента: що з ПДВ?
    Громадська організація планує укласти договір з ФОПом щодо налаштування та підтримки CRM-системи. Компанія-нерезидент (США) безкоштовно надає організації доступ до CRM-системи. Які податкові наслідки цих операцій?
    14.05.202414
  • Коли спливає строк на відображення ПК?
    Протягом березня-липня 2022 р. підприємство придбавало за готівку пальне, суми в чеках більше 240 грн, ПН не виписувалося, ПДВ зависло на субрахунку 644. Окрім того, є завислі суми ПДВ, без ПН, за період з 2019 по 2021 рр. Коли такі суми ПДВ можна списати до складу витрат (Дт 949 Кт 644)?
    13.05.202468