У ситуації, що склалась, відповідно до ч. 3 ст. 10 Закону про захист прав споживачів, замовник послуг в оптиці на свій вибір має право на:
1) безоплатне усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;
2) відповідне зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);
3) безоплатне виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;
4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;
Такі вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) — протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором.
Тому у цій ситуації можна порекомендувати звернутись із письмовою скаргою, в якій висунути вимогу до оптики про відшкодування збитків, заподіяних псуванням речі, посилаючись на Закон про захист прав споживачів. Водночас споживач має право звернутися з відповідною скаргою до органу захисту прав споживачів.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись