Така ситуація на практиці можлива радше як виняток, аніж як типова операція. Проте якщо ж усе-таки так сталося, що покупець не з'явився за товаром, зданим на ремонт за гарантією, то тут допоможуть норми Порядку №506.
Згідно з п. 40 Порядку №506, у разі коли споживач, здавши товар на гарантійний ремонт, з якихось причин не з'являється за ним у п'ятиденний термін з дня, визначеного у квитанції, виконавець повідомляє його про це письмово.
По закінченні 5 місяців, протягом яких споживач з поважних причин не з'явився за одержанням відремонтованого товару, виконавець надсилає споживачеві друге письмове повідомлення. А через 6 місяців з дня, визначеного у квитанції, товар підлягає реалізації. Проте за рахунок виручених від продажу коштів виконавець може покрити лише витрати на реалізацію та зберігання товару — решта коштів спрямовується на депозит державної нотаріальної контори або приватного нотаріуса на ім'я споживача.
Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!
Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!
Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.
Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.
Зареєструватись