Одразу скажемо, що відповідної інструкції щодо заповнення Довідки про використані розрахункові книжки нема. Форма такої довідки затверджена у додатку до Порядку подання звітності, пов’язаної із використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), затвердженому наказом Мінфіну від 21.01.2016 р. №13.
Аналізуючи назву та форму Довідки про використані розрахункові книжки, можна зробити висновок, що інформацію про невикористану розрахункову книжку у Довідці відображати не потрібно. Адже на це прямо вказує текст примітки до Довідки: «Довідка повинна містити інформацію про розрахункові книжки, за якими дата кінця використання припадає на звітний місяць. Суб’єкт господарювання – фізична особа засвідчує довідку особистим підписом». Тобто, звітувати за розрахунковою книжкою потрібно буде за той місяць, у якому підприємець її використає.
Крім цього, у Довідці слід вказати період використання РК, чого для невикористаної книжки зробити неможливо.