Виправленню помилок у звітності з ЄСВ присвячено розділ V Порядку №454.
Згідно з п. 5.2 Порядку №454, якщо потрібно повністю скасувати відомості, зазначені у таблиці 5 додатка 4, подаються тільки скасовуючі документи щодо виявлених недостовірних відомостей про застраховану особу. Отже, страхувальник подає до ДПІ у звітному періоді, в якому було знайдено помилку, окрему таблицю 5 додатка 4 з позначкою «х» у реквізиті «Тип»: «скасовуюча». Звісно, при цьому заповнюється і перша сторінка звіту з ЄСВ за формою додатка 4, у якій зазначається, яка саме таблиця подається страхувальником (і кількість рядків в ній).
Згідно з п. 5.6 Порядку №454, якщо в таблиці 5 додатка 4 страхувальник не зазначив будь-якої дії щодо застрахованої особи, він подає разом зі звітом за поточний звітний період звіт за попередній період, який містить: титульний аркуш (перелік таблиць звіту), дані на цю застраховану особу із зазначенням статусу таблиці 5 — додаткова. Тобто в такому разі окремо подається таблиця 5 з позначкою «х» у реквізиті «Тип»: «додаткова», обов'язково з титульним аркушем, у якому зазначається, за який звітний період така таблиця подається, і кількість заповнених при цьому в цій таблиці рядків.
При цьому в одній таблиці 5 за скасовуючою або додатковою формою можна виправити декілька помилок, припущених в такій таблиці: наприклад, скасувати відомості не про одного, а про кількох працівників, зазначені в такій таблиці раніше; або, навпаки, зазначити додатково всі раніше не зазначені в цій таблиці відомості.
Але помилки виправляються за кожний звітний період окремо; тобто якщо страхувальник припустився помилок при заповненні таблиці 5 за листопад і грудень 2014 року, йому доведеться виправляти ці помилки в окремих таблицях 5, складених за правилами, наведеними вище. Втім, подати (надіслати) такі таблиці можна разом, склавши один титульний аркуш (у якому зазначається кількість аркушів таблиць 5 та рядків, заповнених у них).