• Посилання скопійовано

Чи подавати форму №20-ОПП при перейменуванні вулиці?

Чи подавати форму №20-ОПП при зміні назви вулиці? Якщо так, як правильно оформити? В Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно - стара назва вулиці

Податкова служба відповідала на схоже запитання в ЗІР (116.11): "Чи потрібно подавати Заяву за ф. №20-ОПП з оновленою інформацією, якщо відбулось перейменування назви міста, вулиці тощо?".

Коротка відповідь була такою:

"Якщо відбулось перейменування назви міста, вулиці тощо, де розміщений об’єкт оподаткування, то платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку заяву про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою №20-ОПП з оновленою інформацією про об’єкт оподаткування.

 У розд. 3 Заяви за ф. №20-ОПП зазначається нове місцезнаходження такого об’єкта.

У разі внесення змін до правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, договору міни, договору дарування тощо) у зв’язку з перейменуванням вулиць, на яких знаходиться об’єкт нерухомого майна, та внесення змін до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі – Реєстр) у зв’язку із зміною назви чи перейменування вулиці, платник податків подає Заяву за ф. №20-ОПП протягом 10 робочих днів з дня внесення змін до Реєстру.

Для суб’єктів господарювання, які використовують РРО та ПРРО відповідно до законодавства, у разі, якщо відбулось перейменування назви міста, вулиці тощо, де розміщено об’єкт оподаткування (господарську одиницю), в якому застосовується РРО та/або ПРРО, Заява за ф. №20-ОПП подається з метою уникнення розбіжностей між відомостями щодо місцезнаходження цієї господарської одиниці".

Тобто, з відповіді ДПС незрозуміло, чи потрібно подавати форму №20-ОПП при зміні назви вулиці, якщо ці зміни не внесені в Держреєстр нерухомості. Спершу податкова служба зазначає, що в разі перейменування вулиці форму №20-ОПП слід подавати. З іншого боку, далі ДПС пише, що потрібно подавати протягом 10 робочих днів з дня внесення інформації до Державного реєстру. Тобто, виходить, якщо інформацію до Державного реєстру не внесли, то подавати не потрібно. А подати потрібно тільки якщо внесуть дані в Держреєстр речових прав на нерухоме майно.

Скажемо так, що чітко в нормативних документах це питання не врегульовано. Тому для уникнення непорозумінь може бути доречним отримати індивідуальну податкову консультацію.

Якщо платник буде подавати форму №20-ОПП, її слід буде заповнити так:

  • У графі 2 вказати код "3" - зміна відомостей про об'єкт оподаткування;
  • У графах 3, 4 та 5 дублювати дані про тип об'єкта оподаткування, його назву та ідентифікатор з раніше поданого повідомлення;
  • У графах 6, 7, 8 та 10 повторити дані без змін;
  • У графі 9 вказати нову назву вулиці;
  • Графи з 10 по 17 заповнити так, як вони були заповнені при первинному поданні інформації.

 

Додаткові дії після подання форми №20-ОПП

Якщо ви використовуєте РРО/ПРРО, після подання форми №20-ОПП необхідно:

  • Подати заяву про перереєстрацію РРО (форма №1-РРО) або ПРРО (форма №1-ПРРО) з позначкою "Перереєстрація", зазначивши оновлені дані про адресу господарської одиниці;
  • Для класичного РРО також потрібно подати реєстраційне посвідчення.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Автор: Олександр Золотухін

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Звітність»