• Посилання скопійовано

Невідображення роботи з ФОП у Додатку 4ДФ: підстава для включення підприємства до ризикових

Підприємство під час карантину (з 01.01.2022 по 30.06.2023 рр.) не відображало в Додатку 4ДФ розрахунки з ФОП за виконані роботи/послуги. Чи може ДПС включити підприємство до ризикових платників, на підставі п.10 Довідника кодів податкової інформації? Якщо є такий ризик, як можна уникнути включення підприємства до ризикових та відповідно блокування ПН?

Дійсно, з 11 січня 2023 року запрацював оновлений порядок блокування ПН/РК, затверджений Постановою №1425. Самеіз цієї дати діють зміни в порядку зупинення реєстрації податкових накладних. 

Серед норм Постанови №1425 - довідник кодів податковоїінформації, яка є підставою для прийняття рішення  провідповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника податку, який визначає ДПС та затверджує відповідним наказом, оприлюдненим на офіційному веб-сайті ДПС.

З огляду на це, ДПСУ наказом від 11.01.2023 р. №17 затвердила довідник кодів податкової інформації, яка є підставою для прийняття рішення про відповідність платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, який налічує 18 кодів, зокрема в пп. 10 - не відображені доходи, нараховані та виплачені самозайнятим та/або фізичнимособам за виконані роботи чи надані послуги у податковій звітності платника податку.

Тож, підприємству потрібно в будь-якому випадку подати єдину звітність з ПДФО, ВЗ та ЄСВ з типом уточнююча за період з 01.01.2022 по 30.06.2023 рр. та відобразити в ній розрахунки з ФОП за виконані роботи/послуги в додатку 4ДФ у кожному місяці їх проведення за вказаний період.

А ДПС за порушення п. 10 Довідника відноситиме підприємства до ризикових та відповідно блокуватиме ПН. Щоб цього уникнути варто уважно та вчасно відображати співпрацю з ФОПами в додатку 4ДФ єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ. Але якщо помилку все ж таки допущено, її потрібно виправити та у випадку блокування ПН прийняти міри щодо їх розблокування.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Звітність»

  • До якої дати потрібно подати статистичні звіти, не подані за період війни?
    За час воєнного стану підприємство не подавало статистичну звітність до органів статистики, адже була відповідна тимчасова пільга. Але потім внесли зміни і звіти за весь період неподання слід подати. До якої дати потрібно подати статистичні звіти, не подані за період війни?
    17.09.202522
  • Звітність за корпоративною карткою при відрядженнях
    Чи є обов’язковим надання авансового звіту за кожне відрядження, якщо всі витрати (проживання, квитки) оплачувалися виключно безготівково корпоративною банківською карткою підприємства?
    16.09.2025249
  • Будівництво офісного приміщення: чи подавати форму №20-ОПП?
    Підприємство розпочало будівництво офісного приміщення на орендованій землі. Дозвіл на будівництво отриманий, фінал будівництва і введення в експлуатацію планується у 2026 - 2027 роках. Коли потрібно подати форму №20-ОПП на об'єкт будівництва – зараз чи після введення його в експлуатацію?
    16.09.2025214
  • Які наслідки, якщо форма №20-ОПП подана на приміщення без оформленого права користування?
    Які податкові наслідки та відповідальність передбачені для фізособи-підприємця, платника єдиного податку ІІІ групи, що надає перукарські та косметологічні послуги у приміщенні без оформленого договору оренди, за умови, що для реєстрації ПРРО була подана форма №20-ОПП на це приміщення?
    15.09.20251 0272
  • Подання "нульової" єдиної звітності за відсутності працівників
    Чи можна подавати лише головну форму Об'єднаної звітності та Додаток 1 без Додатка 4ДФ, якщо в ТОВ немає працівників, відсутні виплати, а Е-кабінет не дозволяє видалити пустий рядок в додатку 4ДФ, через що звітність не подається? Чи є законодавча норма, яка дозволяє не подавати Додаток 4ДФ за відсутності виплат?
    15.09.202586