• Посилання скопійовано

Облік виручки, яку отримано за допомогою еквайрингу або платіжної системи

Підприємство приймає оплату за товар через сайт (платіжна система Portmone). На сайті ціна за одиницю вказана 300 грн. Рахунок виставляється на 300 грн. Покупець сплачує 300 грн, Portmone комісію 30 грн собі, на розрахунковий рахунок підприємства перераховує на наступний день 270 грн. На яку суму підприємство має виписати видаткову накладну і пробити касовий чек?

Видаткова накладна і касовий чек оформляються на повну суму доходу без вирахування комісії платіжної системи.

У бухобліку одночасно здійснюються два записи:

  • Дт 311 Кт 701 – на повну суму чека 300 грн;
  • Дт 92 Кт 311 – списання комісії платіжної системи на суму комісії 30 грн.

Таким чином, залишок на рахунку 311 становить 300 – 30 = 270 грн.

Додатково читайте наші матеріали на тему розрахунків з використанням еквайрингу та обліку комісій і доходу тут та тут.

 

 

 

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 139 грн/міс

Передплатити

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Відображення дозаправки палива в каністру в маршрутному листі
    Як правильно оформити та відобразити в маршрутному листі додаткову заправку дизельного палива водієм у каністру, щоб забезпечити коректне документальне підтвердження для списання ПММ?
    Сьогодні 13:5315
  • Списання повністю замортизованого ноутбука ТОВ на ЄП
    ТОВ на ЄП з ПДВ потребує списати з балансу повністю замортизований ноутбук (первісна вартість - 4483 грн, знос - 4483 грн, залишкова вартість - 0 грн, введений у експлуатацію 2015 року), який не підлягає ремонту, але фізично не утилізується. Які документи необхідно оформити для списання, які бухгалтерські проведення здійснити та які податкові наслідки (зокрема, щодо ПДВ) виникають при такому списанні?
    Сьогодні 09:2375
  • Оформлення наказу та акту введення МНМА групою
    Підприємство придбало 10 одиниць МНМА однієї номенклатури. Чи можна оформити один наказ про введення в експлуатацію та один акт введення в експлуатацію на всі 10 одиниць, чи необхідно складати окремі наказ і акт на кожну одиницю МНМА?
    Сьогодні 09:2241
  • Дооцінка сільськогосподарської продукції при включенні орендної плати
    Частину оприбуткованої сільськогосподарської продукції вже реалізовано, після чого нараховано орендну плату за оренду паїв, яка віднесена на витрати виробництва цього року. Як коректно провести дооцінку залишку продукції з урахуванням пізніше нарахованих витрат?
    Сьогодні 08:1615
  • Авансова орендна плата: облік та оподаткування
    Як підприємству, платнику податку на прибуток та ПДВ, відобразити авансову сплату в сумі 240 000 грн, в т.ч. ПДВ - 40 000 грн в листопаді 2025 року орендної плати за увесь рік (з листопада 2025 по жовтень 2026 рр.) у бухгалтерському та податковому обліках, якщо акт на повну суму надається орендодавцем у кінці строку дії договору (у жовтні 2026 року)?
    Сьогодні 07:0739