• Посилання скопійовано

Облік новорічних подарунків та оподаткування ПДВ у ломбарді, який має пільгу з ПДВ

Підприємство – ломбард є платником ПДВ. Ломбард має пільгу з ПДВ щодо продажу дорогоцінних металів. Як обліковувати операцію з купівлі новорічних подарунків дітям працівників? Що з ПДВ?

Щодо новорічних подарунків дітям працівників читайте наш аналітичний матеріал. У ньому викладено покроковий алгоритм оформлення та обліку цієї операції.

Облік ПДВ новорічних подарунків не залежить від статусу ломбарда та його пільги з ПДВ. ПДВ-шні нюанси обліку саме новорічних дитячих подарунків також описані у вищевказаному матеріалі. Все сказане буде актуально і для ломбарду: вхідний ПДВ на подарунки включається в податковий кредит та одночасно нараховуються податкові зобов’язання за ціною придбання подарунків на загальних підставах, при цьому база оподаткування визначається за правилами абзацу 2 пп. 188.1 ПКУ - не нижче ціни придбання подарунків.

Звертаємо увагу, що операція з придбання  новорічних подарунків не є пільгою і тому не буде включатися до звіту про суми податкових пільг ломбарду.

 

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Особливості обліку віддільних поліпшень у орендаря
    ТОВ уклало договір оренди приміщення. В приміщенні проводилися підготовчі роботи монтажу системи електропостачання (лічильники, щитки, проводка). В обліку витрати відображені за Дт 152, обладнання не введено в експлуатацію. Договір оренди розірвали, демонтували всю електропроводку та обладнання, та перевезли на інший об’єкт оренди. Як відобразити в обліку монтаж та демонтаж поліпшень, не введених в експлуатацію?
    Сьогодні 12:025
  • Нюанси обліку та оподаткування ліквідації пошкоджених основних засобів
    У червні 2025 р. вагони ТОВ зійшли з рейок та не можуть використовуватися надалі за призначенням. Страхова компанія планує відшкодувати оціночну суму за вирахуванням франшизи та ринкової вартості вагону після ДТП. ТОВ вагони не забрало. Які особливості відображення в обліку списання вагонів та оподаткування даної операції, якщо ТОВ не буде забирати залишки вагонів?
    Сьогодні 11:1115
  • Перекидання авансу між договорами з одним нерезидентом: як відобразити в обліку?
    Підприємство працює з одним нерезидентом, з яким у нього кілька договорів. Виникли такі ситуації: 1. Нерезиденту помилково перерахований аванс не за тим договором. Підприємство написало лист нерезиденту про перекидку авансу на той договір, по якому будуть отримані товари (послуги). 2. Були перераховані кошти за послуги не за тим договором і було направлено лист про перекидку коштів за договором, за яким вже отримані послуги. Чи правомірні дії підприємства? Що потрібно ще зробити підприємству? Як правильно оформити перекидання коштів з одного договору нерезидента на інший договір того ж нерезидента?
    Сьогодні 09:1024
  • Формування резерву сумнівних боргів комунальним підприємством водопостачання
    Комунальне підприємство вперше планує нарахувати резерв сумнівних боргів за надані населенню послуги водопостачання та водовідведення. Необхідно визначити оптимальний спосіб формування резерву та механізм відстеження сплачених боргів у майбутньому
    04.11.202512
  • Облік втрати товару при доставці «Новою поштою» внаслідок ворожого обстрілу
    Підприємство продало та відвантажило товар (рулон тканини) вартістю 6225,60 грн, зареєструвало податкову накладну. Під час доставки «Новою поштою» товар знищено внаслідок обстрілу. Перевізник компенсував 6225,00 грн. Клієнту відправлено повторно аналогічний товар. Якими бухгалтерськими проведеннями відобразити ці операції? Чи потрібно реєструвати на себе компенсуючу податкову накладну на втрачений товар, якщо за неї отримана компенсація від «Нової пошти»?​
    04.11.2025390