• Посилання скопійовано

Договір про визнання електронних документів діє до закінчення строку чинності сертифікатів відкритих ключів

Чи треба платнику податків переукладати договір про визнання електронних документів у разі закінчення терміну його дії?

Договір про визнання електронних документів (далі – договір) діє до закінчення строку чинності посилених сертифікатів відкритих ключів.

Для імпортування в базу сертифікатів контролюючого органу нових посилених сертифікатів електронних цифрових підписів (далі - ЕПЦ) платнику необхідно надіслати договір в електронному вигляді.


 

Для цього договір підписується ЕЦП посадових осіб платника податків і ЕЦП відбитка печатки та надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку на електронну адресу zvit@sta.gov.ua.

Текст примірного договору про визнання електронних документів визначений Інструкцією з підготовки та подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженою наказом ДПА України від 10.04.2008 р. №233.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс

Передплатити

Джерело: ДФС у Тернопільській області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Автоматизація»