• Посилання скопійовано

Ліцензія на алкоголь оформлена на звичайному папері: чи вважається це порушенням?

Чи має право суб'єкт господарювання здійснювати роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами на підставі ліцензії, оформленої на папері (не на бланках ліцензій єдиного зразка)?

Відповідь податківців була наступною. Згідно зі ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року N 481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів", зі змінами та доповненнями (далі - Закон N 481), роздрібна торгівля алкогольними напоями (крім столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися суб'єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій.        

Ліцензія або рішення про відмову в її видачі видається заявнику не пізніше 10 календарних днів з дня одержання зазначених у Законі N 481 документів. У рішенні про відмову у видачі ліцензії повинна бути вказана підстава для відмови.        

Згідно зі ст. 18 Закону N 481 для ліцензування діяльності, передбаченої Законом N 481, використовуються бланки ліцензій єдиного зразка, встановленого Кабінетом Міністрів України.        

Пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2000 року N 1719 "Про запровадження ліцензії єдиного зразка для певних видів господарської діяльності" установлено, що замовлення бланків ліцензії єдиного зразка, їх постачання, ведення обліку і звітності щодо витрачання таких бланків здійснюється Державною службою з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва.        

При цьому у зв'язку з набранням чинності з 28.06.2015 Закону України від 02 березня 2015 року N 222-VIII "Про ліцензування видів господарської діяльності" змінились основні підходи до регулювання відносин у сфері ліцензування видів господарської діяльності, зокрема, запроваджено необов'язковість оформлення ліцензії як документа у паперовому вигляді, що призвело до втрати необхідності існування бланків ліцензій єдиного зразка.        

Тобто Державною службою з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва припинено видачу бланків ліцензій єдиного зразка.        

Таким чином, в обігу залишаються раніше видані бланки ліцензій єдиного зразка до їх повного використання, після чого ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами видаються органами ліцензування у паперовому вигляді на аркушах формату А4.    

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс

Рубрика: Держрегулювання/Ліцензії і дозволи

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Ліцензії і дозволи»

  • Чи потрібна легалізація або апостилювання податкових документів, виданих податковими органами Польщі?
    Для отримання права на зарахування податків та зборів, сплачених у Польщі, платник зобов'язаний отримати від державного органу Польщі довідку про суму сплаченого податку та збору, а також про базу та/або об'єкт оподаткування. Чи потрібно її легалізувати або апостилювати для надання ДПС України?
    25.04.202421
  • Чи змінювати ліцензію при встановленні додаткової ємності для зберігання?
    У заяві на отримання ліцензії в 2022 році зазначено місце зберігання пального з типом об’єкта оподаткування «213» (завод), відповідно до форми №20-ОПП, і в ліцензії на 5 років визначено ліміт 20 000 л. В 2023 році придбана ще одна ємність і фактично кількість зберігання пального збільшилась до 30 000 л. Чи подавати форму №20-ОПП? Чи подавати заяву на збільшення ліміту в ліцензії на зберігання пального?
    22.04.202430
  • Ануляція ліцензії на зберігання пального: а може відповідальне зберігання?
    Підприємство придбало ПММ 28.03.2024 р. Акцизну накладну від продавця зареєстровано 28.03.2024 р. Заяву на анулювання ліцензії в зв’язку зі зміною адреси акцизного складу підприємство подало 26.03.2024 р. Витяг з розпорядження щодо анулювання ліцензії на зберігання ПММ для власних потреб датовано 28.03.2024 р. Коли ліцензія на зберігання вважається анульованою? Чи можна передати на зберігання пальне, якщо ліцензію анульовано?
    22.04.202425
  • Сплата та продовження ліцензії на оптовий продаж алкогольних напоїв під час воєнного стану
    Підприємство має ліцензію на оптовий продаж алкогольних напоїв. У цьому місяці повинні продовжувати її ще на рік та сплатити 500 000 грн. Чи можна до кінця воєнного стану не платити ці 500 000 грн за продовження цієї ліцензії, а оплатити цю суму протягом 30 днів після скасування воєнного стану? Чи поширюється звільнення на ліцензію оптового продажу алкогольних напоїв?
    09.04.2024111
  • Чи застосовує касовий метод підприємство, якщо дозвіл на будівництво отримано до 10.10.2022 року?
    ТОВ отримало дозвіл на будівництво багатоквартирного будинку до 10.10.2022 року. В березні 2023 року ТОВ отримує право власності на квартиру (перше постачання) і на наступний день продає цю квартиру покупцю. В обліковій політиці касовий метод не застосовується. Чи потрібно застосовувати касовий метод? Коли виникають зобов’язання з ПДВ: при отримані дозволу або ж все-таки при оплаті за квартиру?
    20.03.202443