• Посилання скопійовано

Законодавством не передбачено обмежень ні по адміністративним, ні по збутовим витратам

Підприємство - платник податку на прибуток на загальних підставах проводило конференцію. Які затрати по конференції (оренда залу, обслуговування, обіди для учасників) і в якому розмірі можна взяти на затрати?

З 01.01.2015 об’єктом оподаткування податку на прибуток є фінансовий результат до оподаткування (визначений у фінансовій звітності підприємства), відкоригований на податкові різниці, що виникають відповідно до норми розділу ІІІ ПКУ. 

Якщо обсяг минулорічного доходу становить менше 20 млн. грн., об’єкт оподаткування  може бути визначено  без коригування фінансового результату до оподаткування на усі різниці (крім від’ємного значення об’єкта оподаткування  минулих податкових періодів). 


Для обліку цих витрат слід визначитися із предметом такої конференції. Наскільки зрозуміло із запитання, для підприємства проведення конференцій не є його основною діяльністю, а значить понесені витрати не можуть формувати собівартість якихось об’єктів. Отже, можливі два варіанти:

• або для обліку понесених підприємством витрат беремо до уваги норми п.18 П(С)БО 16: представницькі витрати (а організація конференції, наприклад, для власних працівників, по своїй суті є  саме представницькими витратами) належать до складу загальних корпоративних витрат, а значить – до адміністративних витрат (рах. 92); 

• або для обліку таких витрат користуємось нормами п.19 П(С)БО 16, класифікуючи понесені витрати як інші збутові витрати (якщо на конференції, наприклад, обговорювалися пошук нових ринків збуту чи поліпшення діючих каналів дистрибуції товарів).

Обмежень ні по адміністративним, ні по збутовим витратам на сьогодні чинним законодавством не передбачено.

Якщо конкретні витрати неможливо прямо пов'язати з доходом певного періоду, їх слід відобразити у складі витрат того звітного періоду, в якому вони були здійснені (ч.2 п.7 П(С)БО 16).

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Кловская Юлия

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/Податок на прибуток

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Податок на прибуток»