• Посилання скопійовано

Филиал, самостоятельно выписывающий НН, сам ее и регистрирует в Едином реестре

Кто должен осуществить регистрацию налоговой накладной в Едином реестре налоговых накладных при ее выписке филиалом, которому делегировано такое право?

Если налоговая накладная составляется филиалом, которому делегировано право выписки такой налоговой накладной, то головное предприятие — плательщик НДС должно получить средства электронной подписи (электронная цифровая подпись должностного лица, которому делегировано право подписи налоговой накладной, и электронная цифровая подпись, являющаяся аналогом оттиска печати продавца, зарегистрированного плательщиком НДС) в аккредитованных центрах сертификации ключей для такого филиала и подать налоговому органу по месту его регистрации в качестве плательщика НДС их усиленные сертификаты.

В этом случае филиал самостоятельно осуществляет регистрацию налоговой накладной в Едином реестре налоговых накладных. Налоговая накладная подписывается должностными лицами филиала (обособленного подразделения). Порядок наложения электронной цифровой подписи следующий: сначала — электронная цифровая подпись должностного лица, которому делегировано право подписи налоговой накладной; затем — электронная цифровая подпись, являющаяся аналогом оттиска печати продавца, зарегистрированного плательщиком НДС.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: ДФСУ

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Продаж нерухомості з розстрочкою: що з ПДВ?
    Банк планує укласти з юрособою попередній договір купівлі-продажу майна (комплексу), із розстрочкою на 4 платежі на 1 рік. Це заставлене майно, яке набуте у власність у неплатника ПДВ в рахунок погашення зобов’язань за договором кредиту. Договір купівлі-продажу, перехід права власності та акт приймання передачі оформлятиметься після отримання останнього платежу. Які особливості нарахування ПДВ?
    Сьогодні 10:067
  • Побутова техніка на підприємстві: що з ПДВ?
    ТОВ-платник податку на прибуток та ПДВ взяло в оренду у фізособи офісне та складське приміщення (в т ч. кухню). ТОВ придбало побутову техніку та меблі для кухні, зокрема, витяжку, пральну машину, сушарку, холодильник, газову поверхню, шафу електричну) та в офіс кондиціонер. Чи необхідно нараховувати ПЗ з ПДВ при придбанні побутової техніки?
    17.05.202437
  • Продали корпоративні права: що з ПДВ?
    Підприємство продало корпоративні права в іншій юрособі. Чи є ця операція об’єктом оподаткування ПДВ? Як відобразити цю операцію в декларації з ПДВ?
    16.05.202431
  • Компенсації витрат з плати за землю: що з ПДВ?
    Підприємство продало майно, яке знаходиться на частині земельної ділянки, яка перебуває у постійному користуванні. До моменту поділу цієї ділянки і передачі в оренду підприємство виставлятиме покупцеві рахунок на компенсацію витрат з плати за землю. Чи оподатковується така операція ПДВ?
    15.05.202417
  • Громадська організація отримала безкоштовний доступ до CRM-системи від нерезидента: що з ПДВ?
    Громадська організація планує укласти договір з ФОПом щодо налаштування та підтримки CRM-системи. Компанія-нерезидент (США) безкоштовно надає організації доступ до CRM-системи. Які податкові наслідки цих операцій?
    14.05.202414