• Посилання скопійовано

Відображаємо номер податкової накладної в графі 4 розділу ІІ Реєстру податкових накладних

Як правильно відобразити номер податкової накладної в графі 4 розділу ІІ Реєстру виданих та отриманих податкових накладних, якщо податкову накладну було виписано "спецрежимником" (мається на увазі : "1/2/" чи "1/2") ?

Як зазначається в Загальнодоступного інформаційно-довідковому ресурсі на сайті ДФСУ, якщо податкову накладну чи розрахунок коригування до податкової накладної складено платником податку, який застосовує спеціальний режим оподаткування ПДВ, у графі 3 розділу І та графі 4 розділу ІІ реєстру зазначається порядковий номер, вказаний у такій податковій накладній або такому розрахунку коригування, без зазначення нулів, прочерків та інших знаків чи символів (у т.ч. пробілів) замість незаповнених клітинок відповідних частин такого номеру.  

Отже, якщо перевести цю консультацію на приклад, який наводиться у питанні, єдине, що пояснюють податківці, це те, що вони не вимагають наводити цей номер у форматі „1/2/0”, якщо третя частина номеру не заповнена.

Звісно, що формат „1/2/” є більш зрозумілим, оскільки точно вкаже, до якої частини номеру податкової накладної належить цифра „2”. Але,  не дивлячись на те, що номер податкової накладної має три частини, податківці ще ніколи не вимагали наводити номер податкових накладних, виданих звичайними платниками ПДВ (не філіями і не спецрежимниками) у форматі „1//” – тобто, не заповнювати пусті частини номеру, але вказувати знаки дробі між ними.  

Тому, на нашу думку, обидва варіанти зазначення цього номеру, наведені у запитанні є правильними, але більш правильним, на нашу думку, є формат „1/2”. 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Відшкодування комунальних послуг орендарем: що з ПДВ?
    ТОВ-орендодавець, платник ПДВ, виставляє орендарю окремий рахунок на відшкодування комунальних послуг (за воду та електроенергію). Надавач комунальних послуг ОСББ, неплатник ПДВ. Як визначити базу оподаткування ПДВ даної операції?
    22.04.2024925
  • Повернення предмета лізингу: бухоблік та ПДВ
    Приватним нотаріусом було проведено вилучення та повернення від лізингоодержувача на користь лізингодавця товар – об'єкт фінлізингу. Лізингодавець зареєстрував податкові зобов'язання на лізингоодержувача в повному обсязі. Лізингоодержувач не складав акт на повернення товару. Які дії та проведення будуть у лізингоодержувача та лізингодавця?
    18.04.202429
  • ПН на реекспорт продукції, виготовленої з давальницької сировини
    Підприємство в митному режимі переробки ввозить на митну територію сировину нерезидента, переробляє і вивозить продукцію переробки в митному режимі реекспорту. Чи потрібно на операцію реекспорту складати податкову накладну?
    18.04.202428
  • Як скласти ПН на аванс, коли вартість робіт достовірно невідома?
    Замовником перераховано аванс за будівництво нежитлового об’єкта. Загальна вартість будівництва достовірно невідома, акти будуть закриватись щомісяця поетапно по формі КБ. На суму передплати виписано ПН на всю суму передплати з кількістю 1, одиниця виміру грн. Як має бути складена ПН за умови авансової оплати? На яку дату здійснюється РК: на дату проміжного акту чи на дату останнього акту за всіма ПН?
    17.04.20249015
  • ПДВ та облік при передачі продукції, якщо оплачує третя сторона
    Підприємство виробляє медичні меблі. За тристороннім договором покупцем (замовником) є лікарня, а оплачує благодійний фонд. Рахунок виставляється фонду, який оплачує 70% рахунку, потім меблі виробляються і передаються лікарні. Після підписання тристороннього акту прийому-передачі, фонд оплачує залишок 30%. Які особливості ПДВ? Як відображати в бухобліку?
    17.04.202433