• Посилання скопійовано

Взаєморозрахунки за будівельні роботи здійснюються на підставі форм № КБ-2в та № КБ-3

Компанія займається встановленням систем вентиляції та кондиціювання. При виконанні робіт використовують розхідні матеріали. Чи обов'язково на такі роботи робити кошторис?Як правильно виписати податкову накладну

Як роз’яснювало Мінбудівництва, по будовах (об’єктах), що здійснюються за рахунок бюджетних коштів і коштів підприємств, установ і організацій державної форми власності взаєморозрахунки за виконані обсяги будівельних робіт здійснюються обов’язково на підставі форм №КБ-2в та №КБ-3. Для підприємств, що виконують роботи за рахунок інших джерел фінансування, застосування примірних форм №КБ-2в і №КБ-3 є рекомендованим. У цих випадках може складатися інший документ, форма якого зазначається у договорі підряду, що забезпечує отримання інформації про дату, види, обсяги та вартість виконаних робіт, обчислення прибутку, з обґрунтуванням вартості та підтвердженням витрат матеріальних ресурсів.


Отже, головне питання, чи належить встановлення систем вентиляції та кондиціювання до будівельних робіт? Згідно КВЕД 2010, діяльність з такого встановлення належить до секції F «Будівництво». Тому, на наш погляд, на це питання можна відповісти ствердно. І якщо таке встановлення відбуватиметься за рахунок бюджетних коштів, складання зазначених форм не уникнути. 

Щодо податкової накладної, то правила її складання затверджені ст. 201 ПКУ та наказом Мінфіну від 14.11.2014 р. №1129, зі змінами, внесеними наказом Мінфіну від 23.01.2015 р. №13. Але в цих документах немає жорстких правил щодо зазначення в податковій накладній номенклатури товарів або послуг. Тому платник податку заповнює цей реквізит податкової накладної на власний розсуд і виходячи з документів, якими оформлюється надання таких послуг. Зверніть увагу на те, що, згідно УНК №127 , порушенням порядку заповнення податкової накладної вважається відсутність у податковій накладній хоча б одного показника, який є обов’язковим реквізитом податкової накладної (перераховані у пункті 201.1 ПКУ), а також невідповідність показників, зазначених у податковій накладній, умовам поставки (ціна, вартість, номенклатура, кількість товару тощо). Таким чином, якщо в акті про такі роботи зазначається їх повний перелік, а в податковій накладній зазначити їх одним рядком на загальну суму, у покупця можуть виникнути проблеми із визнанням податкового кредиту за такою податковою накладною. 

Нагадаємо, що до цього питання відповідь ви зможете знайти і в інших наших консультаціях >>>

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Списання товарів унаслідок крадіжки: облік та ПДВ-наслідки
    На підприємстві сталася крадіжка. Було викликано поліцію та склали перелік усіх викрадених товарів, отримано виписку з ЄРДР. Як підприємству правильно списати товари, викрадені внаслідок крадіжки? Чи потрібно нараховувати податкові зобов'язання з ПДВ і як діяти з тими активами (каністрами), які раніше вже були списані на витрати (рахунок 91)?
    22.08.202548
  • Як обліковувати витрати на оренду земельної ділянки та електроенергію при будівництві об’єкта нерухомості?
    У підприємства був магазин і на земельну ділянку під ним був договір оренди земельної ділянки. Було прийнято рішення про знесення старого магазину і будівництво на цьому у місця невеличкого торговельного центру. Як облікувати: строк будівництва оренду землі, сплату за використану електроенергію та воду відносити на витрати або калькувати в складі витрат на будівництво і потім віднести на рахунок 10 з амортизацією?
    21.08.202553
  • Постачальник - головне підприємство, а оплата - філії: як облікувати?
    Як правильно покупцеві вести облік взаєморозрахунків з постачальником, якщо постачальник - ТОВ "Літо", вантажовідправник - Філія ТОВ "Літо", для розрахунків - Філія ТОВ "Літо", податкові накладні реєструє ТОВ "Літо"?
    21.08.202540
  • Розміщення Правил військового обліку на підприємстві
    Питання щодо оформлення стенда з інформацією щодо військового обліку, який необхідно зробити на підприємстві з метою виконання вимог відповідного законодавства. Якщо два підприємства орендують офісні приміщення в одній будівлі, чи можливо щоб цей інформаційний стенд був встановлений один на обидва підприємства в загальному холі цієї будівлі? Якщо ні, то які можливі наслідки для підприємств у такому разі?
    19.08.2025261
  • Оплата за ноутбуки на банківський рахунок: чи потрібно вести товарний облік?
    ФОП на ІІІ групі ЄП. Працює лише з юрособами за безготівковим розрахунком. Чи необхідно йому вести облік первинних документів, вести складський облік, якщо він здійснює продаж ноутбука, комплектуючих до нього, та картриджів до МФУ на постійній основі (не оптовий продаж)?
    18.08.202558