Для отримання послуги ЕЦП суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті АЦСК ІДД.
Згідно розділу 5 «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту АЦСК ІДД адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:
відсутності всіх необхідних для ідентифікації та реєстрації документів;
відсутності у представника/відповідальної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;
ненадання підписувачем згоди на обробку його персональних даних;
подання документів, які мають підчистки, дописки,закреслені слова, інші виправлення, написи олівцем або мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати;
подання заявником неналежно засвідчених копій документів;
невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника (підписувача);
ненадання запитів на формування посилених сертифікатів відповідальною особою;
відсутність носіїв для запису ключової інформації у підписувача на момент реєстрації.