• Посилання скопійовано

Видаткова накладна: виправлення помилок

Чи правомірно буде у видатковій накладній ручкою закреслити невірний договір і написати вірний, вказавши вірити виправленому з підписом та печаткою?

Порядок внесення виправлень до первинних бухгалтерських документів прописаний у розділі 4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого наказом Мінфіну України від 24.05.1995 р. №88.  

Помилки  в  первинних документах,  облікових регістрах і звітах, що створені  ручним  способом,  виправляються  коректурним способом, тобто  неправильний  текст або цифри закреслюються і над закресленим надписується правильний текст або  цифри.  Закреслення здійснюється однією   рискою   так,   щоб   можна  було  прочитати виправлене.

Виправлення  помилки  повинно  бути  обумовлено надписом "виправлено" та підтверджено  підписами  осіб,  що  підписали  цей документ, із зазначенням дати виправлення.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • ПДВ та податкова накладна: відшкодування комунальних послуг КНП
    КНП (платник ПДВ) здає приміщення в оренду. З орендарем укладено окремі договори: на оренду та на відшкодування комунальних послуг (електроенергія, тепло тощо). Чи потрібно в акті на відшкодування комунальних послуг виділяти ПДВ? Чи необхідно складати ПН на суму такого відшкодування?
    Сьогодні 16:4818
  • Подаємо заяву №1-ПДВ: чи має надійти друга квитанція платнику податку?
    Чи повинна надходити платнику друга квитанція при поданні реєстраційної заяви платника ПДВ (1-ПДВ) (код форми J/F1310111)?
    Сьогодні 10:1123
  • Визначаємо дату РК при зміні номенклатури після передоплати
    Отримано передоплату за товар (ПН від 29.04.2025 р.). 02.05.2025 р. товар відвантажено. 06.05.2025 р. товар повернуто покупцем для заміни номенклатури (передоплата залишається у продавця). 14.05.2025 р. відвантажено новий товар іншої номенклатури. РК з кодом причини "104" зареєстровано 14.05.2025 р. Якою датою слід було скласти РК: на дату повернення товару (06.05.2025 р.) чи на дату відвантаження нового товару (14.05.2025 р.)?
    06.06.202546
  • Номенклатура: розбіжності в чеку РРО та зведеній ПН
    На торгових точках назву товару доповнюють для зручності, що відображається в чеку РРО. Бухгалтерський облік та зведена ПН на неплатника ПДВ ведуться за номенклатурою з прибуткових накладних постачальника. Чи є порушенням, якщо номенклатура товару в чеку РРО відрізняється від номенклатури у зведеній ПН?
    06.06.2025158
  • ПДВ-кредит та компенсуючий ПДВ при безоплатному отриманні активів в рамках МТД (касовий метод)
    Чи має право отримувач ТМЦ (платник ПДВ за касовим методом), що безоплатно отримує активи в рамках міжнародної технічної допомоги (МТД), на ПК за наявності зареєстрованої постачальником ПН, якщо фінансування здійснюється третьою особою? Чи потрібно нараховувати компенсуючі ПЗ з ПДВ, якщо постачальник зареєстрував ПН в СЕА ПДВ на безоплатно поставлені активи?
    05.06.202541