• Посилання скопійовано

Якщо трудова книжка втрачена, її дублікат оформлюється за останнім місцем роботи

Підприємство приймає на роботу по безстроковому трудовому договору працівника-пенсіонера, але згідно письмової заяви працівника його трудова книжка була втрачена. Як потрібно вчинити підприємству в цьому випадку? Чи має право підприємство видати дублікат трудової книжки замість втраченої?

Інструкція про порядок ведення трудових книжок затверджена спільним наказом Мінпраці України, Мінюсту України та Мінсоцзахисту України від 29.07.1993 р. №58. Дії працівника при втраті трудової книжки прописані у розділі 5 цієї Інструкції. 

Так, фізособа,  яка  загубила  трудову  книжку (вкладиш до неї), зобов'язана негайно заявити про це власнику або уповноваженому ним органу за місцем останньої роботи.


 

Не пізніше 15 днів після заяви, а у разі ускладнення в інші строки власник або  уповноважений  ним орган  видає  працівнику  іншу  трудову  книжку або вкладиш до неї (нових зразків) з написом "Дублікат"  в  правому  верхньому  кутку першої сторінки.

Тобто, якщо трудова книжка втрачена, її дублікат оформлюється за останнім, а не за новим місцем роботи. 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Інше

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Інше»