• Посилання скопійовано

Трудова з помилками може викликати труднощі при оформленні пенсії

Чи впливає правильність ведення трудової книжки на облік трудового стажу при оформленні пенсії?

Вопрос: У нового работника на предыдущем месте работы запись о приеме на работу сделана на последних строках раздела "сведения о работе", а запись об увольнении - в разделе "сведения о награждениях". Можно ли нашему предприятию продолжать записи в этом разделе, или нужно вернуть трудовую книжку на предыдущее место работы для оформления вкладыша и исправления последней записи? Влияет ли правильность ведения трудовой книжки на учет трудового стажа при оформлении пенсии?

Ответ: Записи о приеме на работу и об увольнении должны делаться в разделе «Сведения о работе» трудовой книжки. Однако следующие работодатели не могут вносить исправления указанных ошибок предыдущего работодателя. Трудовая книжка в данном случае не теряет силы (хоть в ней и содержится неправильная запись). В случае выявления неправильной или неточной записи в трудовой книжке, исправления выполняется работодателем, где была сделана соответствующая ошибочная запись. Собственник или уполномоченный им орган по новому месту работы обязан предоставить работнику в этом необходимую помощь (например, может временно выдать трудовую книжку работнику на руки под расписку, с целью исправления такой записи по предыдущему месту работы.

Если предприятие, которое сделало неправильную или неточную запись, ликвидировано, соответствующая запись делается правопреемником и удостоверяется печатью, а в случае его отсутствия - вышестоящей организацией, которой было подчинено предприятие, а в случае его отсутствии – облархивом или госархивом.

Поскольку трудовая книжка по-прежнему является одним из документов, которые лица, достигшие пенсионного возраста обязаны подавать в ПФУ для назначения пенсии, то, разумеется, заполненная с ошибками трудовая книжка может вызвать затруднения при оформлении такой пенсии. Поэтому работник заинтересован в том, чтобы как можно быстрее исправить данную ошибку. 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»

  • Оклад працівниці після виходу з відпустки для догляду за дитиною
    Працівниця, яка повертається з відпустки для догляду за дитиною, має письмовий трудовий договір зі старим розміром окладу. На її посаді за строковим договором працювала інша особа з вищим окладом, який зафіксовано у чинному штатному розписі. Який оклад необхідно встановити працівниці, яка повертається? Чи є порушенням розбіжність між окладом у договорі та штатному розписі, і які наслідки це може мати для роботодавця?
    15.09.202535
  • Внесення запису в трудову книжку про роботу за сумісництвом
    Як правильно внести запис працівнику в трудову книжку, який працює за сумісництвом?
    12.09.202576
  • Анулювання бронювання у разі звільнення/прийняття працівника
    Працівник оформлений за сумісництвом у ТОВ та має бронювання. Плануємо оформити його на основне місце роботи. Чи потрібно в такому випадку спочатку зняти його з бронювання при звільненні із сумісництва, а вже після прийняття на основне місце роботи подавати документи на нове бронювання?
    12.09.20252111
  • Отримання критичного статусу для підприємства
    Як отримати статус критично важливого для підприємства (виробництво дронів) ? Які зараз є критерії щодо вимог, аби отримати критичність?
    11.09.2025665
  • Застосування ПСП до зарплати після відпустки
    ФОП має працівників, які з 01.08 по 24.08 пішли у відпустку. Відпускні виплачені 31.07. У серпні закриває лише 5 робочих днів, зарплата в працівників не за ці 5 днів - 2964,29 грн, 2119,05 грн, 2047,62 грн в залежності від окладу. При розрахунку зарплати ФОП має право застосувати соцпільгу до цих сум, оскільки вони не перевищують 4250 грн - 18% (261,05 грн; 108,91 грн; 96,05 грн). У нього виходить прибутковий. Чи має він право застосувати соцпільгу в такому випадку?
    10.09.202586