• Посилання скопійовано

У разі відсутності посади бухгалтера авансовий звіт може підписати керівник або уповноважена ним особа

Якщо в штаті підприємства не має бухгалтера, то чи можна залишати в авансових звітах поля, де передбачено підпис бухгалтера, порожніми?

В Звіті про використання коштів, наданих на відрядження або під звіт, форму якого  затверджено наказом Мінфіну України від 05.12.2012 р. № 1276, справді слід проставляти підпис бухгалтера.

Якщо на підприємстві відсутній бухгалтер, то на нашу думку, замість нього необхідний підпис повинен проставляти

уповноважений керівником працівник або ж сам керівник, якщо бухоблік на підприємстві веде саме керівник.

Авансовий звіт обов’язково повинен бути підписаний бухгалтером (чи іншою уповноваженою керівником особою чи самим керівником замість бухгалтера), оскільки цим підписом засвідчується, що авансовий звіт перевірено

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Рорат Василий

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Звітність»

  • Договір оренди укладено з сільською радою: як звітувати?
    Підприємство – платник єдиного податку IV групи планує укласти договір оренди земельної ділянки з сільською радою строком на 11 місяців. Договір реєструється в книзі реєстрації короткострокових договорів. Як відзвітувати за такі земельні ділянки?
    16.05.202418
  • Перелік звітів для подання у ТЦК та СП
    Який перелік звітів з військового обліку для юридичної особи?
    15.05.20242 0413
  • Переукладено договір оренди на новий строк: що з формою №20-ОПП?
    Договір оренди обладнання закінчився 30.04.2024 р. (договір 1), сформовано акт на повернення обладнання з оренди. Новий договір оренди укладено 01.05.2024 р. (договір 2). Договір укладено на тих же умовах, з тим же орендарем. Обладнання знову передано за актом прийому-передачі. Чи потрібно подавати ф. №20-ОПП на повернення з оренди обладнання та передачу в оренду за новим договором?
    15.05.2024507
  • Не відобразили подарунки працівникам в додатку 1 єдиної звітності: як виправити?
    В грудні 2023 року працівникам були видані подарунки та нарахований ЄСВ 22%, проте вони не були відображені у додатку 1 єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ за ІV квартал 2023 року. У додатку 4ДФ єдиної звітності подарунки відображені за ознакою доходу «160». Як виправити додаток 1?
    08.05.2024358
  • Звітність КІК щодо новоствореної юрособи
    Фізособа в листопаді 2023 року зареєструвала підприємство за кордоном (КІК). Дохід по КІК в 2023 році не отримувався. Чи потрібно подавати звітність по КІК за 2023 рік?
    01.05.202443