• Посилання скопійовано

Випадки, в яких оформляють бухгалтерську довідку

В яких випадках складається бухгалтерська довідка?

Найпоширеніша причина складання бухгалтерської довідки — це виправлення помилок в обліку, допущених у минулих звітних періодах. Проте є багато інших випадків, коли потрібно (або можна) скласти бухгалтерську довідку. Пропонуємо орієнтовний перелік господарських операцій, які можна оформити бухгалтерською довідкою у вигляді таблиці.


Таблиця

Випадки, в яких оформляють бухгалтерську довідку

Як видно з цього переліку, досить багато всіляких господарських операцій можуть оформлятися бухгалтерською довідкою. Цей список не є вичерпним — можуть бути й інші випадки, в яких потрібно скласти бухгалтерську довідку. Проте у всіх випадках методика та правила її складання будуть однаковими — різнитися буде лише змістова частина документа. Утім, кожне підприємство за потреби може розробити інші форми документів для оформлення тієї чи іншої господарської операції та утвердити їх наказом керівника. Але якщо таких форм немає, на допомогу прийде бухгалтерська довідка.

 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Єгорова Юлія

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Форма подорожнього листа для роботи автомобіля
    Яку форму подорожнього листа (самостійно розроблену чи скасовану типову) може використовувати підприємство для обліку роботи автотранспорту та підтвердження витрат пального у бухгалтерському та податковому обліку?
    Сьогодні 17:507
  • Оформлення первинних документів: ініціали чи повне ПІБ
    Чи допускається використання ініціалів та прізвища посадової особи замість повного прізвища, імені та по батькові при оформленні первинних документів відповідно до чинного бухгалтерського законодавства України?
    13.10.2025139
  • Продаж товару посереднику: як оформити ТТН?
    Підприємство продає товар на умовах FCA підприємству-посереднику. Підприємство - посередник замовляє послуги перевезення і зі складу нашого підприємства товар одразу їде до кінцевого отримувача. Як в такому випадку заповнюються поля «Вантожовідправник» та «Вантажоотримувач» в ТТН? Як ТТН має виглядати з точки зору першого продавця (нашого підприємства), щоб підтвердити продаж?
    13.10.2025651
  • Опис нативної реклами в номенклатурі послуг
    Як правильно сформулювати назву та опис послуги "нативна реклама" у первинних документах (рахунок, акт) з метою коректного відображення в податковому та бухобліку, враховуючи специфіку цієї послуги?
    25.09.202537
  • Особливості заповнення ТТН при частковому відвантаженні
    Як коректно заповнити у ТТН розділ "Відомості про вантаж" (ціна без ПДВ та загальна сума з ПДВ) у випадку, коли товар з однієї видаткової накладної відвантажується кількома партіями, для кожної з яких складається окрема ТТН? Чи потрібно в кожній ТТН вказувати загальну суму всієї накладної, чи лише вартість відвантаженої партії?
    24.09.202568