• Посилання скопійовано

Внести кошти до статутного фонду можна до закінчення одного року від створення підприємства

Підприємство створене у вересні 2013 р., але статутний фонд не внесений. Як правильно внести кошти до статутного фонду?

Порядок формування статутного фонду підприємства залежить від його виду. Наприклад, формування статутного фонду ТзОВ дійсно дозволяє засновникам зробити внески не одразу при державній реєстрації підприємства, а протягом року від його створення (ст. 52 Закону про господарські товариства)

Якщо учасники до закінчення  першого  року  з  дня  державної реєстрації  товариства не внесли (не повністю внесли) свої вклади, загальні збори учасників приймають одне з таких рішень:


 

- про виключення зі складу товариства  тих  учасників,  які  не внесли (не повністю внесли) свої вклади, та про визначення порядку перерозподілу часток у статутному капіталі; 

- про зменшення статутного капіталу та про  визначення  порядку перерозподілу часток у статутному капіталі; 

- про ліквідацію товариства.

Тож, до закінчення одного року від створення підприємства, у його засновників ще є час зробити відповідні внески. Інакше, якщо жодного із внесків не буде зроблено, законодавство вимагає від засновників винесення рішення про ліквідацію ТзОВ. 

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Інше

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Інше»

  • Які документи, що посвідчують особу, використовують ФО для проведення реєстрації?
    Для проведення реєстрації, внесення змін, отримання картки платника податків, відомостей з ДРФО – платників податків ФО використовують, зокрема, для громадян України - паспорт громадянина України, або закордонний, для іноземців та осіб без громадянства - паспорт іноземця або посвідка на проживання
    24.07.202524
  • ФОП створює для юрособи цифровий контент: нюанси оплати
    Підприємство має договір з ФОПом (ІІІ група, неплатник ПДВ), що той створює цифровий контент (Фейсбук, Інстаграм), слідкує за рекламою товару тощо. За це він щомісячно отримує винагороду згідно з Актом виконаних робіт (сума стала). Зараз він від себе оплачує місячний тарифний план canva.com і перевиставляє цю оплату підприємству, окремим рядком в Акті. Чи може підприємство компенсувати ці послуги (адже canva.com - це нерезидент)? Чи потрібно від нього якісь додаткові документи?
    08.07.202540
  • ФОП орендує приміщення в іншій області: чи потрібно стати на облік за неосновним місцем?
    ФОП на ЄП зареєстрований у Рівненській області. Бере в оренду магазин у Львівській області. Чи є обов'язковим взяття його на облік за неосновним місцем діяльності у Львівській області, чи це добровільно?
    01.07.20251 6188
  • Позичка авто: чи завжди сплата страховки є доходом для фізособи?
    ТОВ використовує автомобілі відповідно до договору позички з фізичною особою. ТОВ-користувач за власний кошт страхує (КАСКО, "автоцивілка") автомобіль, зазначаючи себе вигодонабувачем. Чи виникає оподатковуваний дохід у фізичної особи-позичкодавця? Які податкові наслідки та відповідальність для ТОВ?
    19.06.202569
  • Медогляд водія та подорожній лист: чи потрібна відмітка лікаря?
    Чи є обов'язковою відмітка лікаря у подорожньому листі для водіїв асенізаційної та аварійно-ремонтної автомашин, які здійснюють поїздки виключно в межах міста?
    17.06.20251 5472