• Посилання скопійовано

Відображаємо в обліку витрати на ремонт об'єкта оперативної оренди після закінченння дії договору

Підприємство використовувало в діяльності орендоване приміщення. Договір оперативної оренди дозволяв здійснювати ремонт такого приміщення. Як у податковому обліку відображаються витрати на ремонт при поверненні об’єкта оперативної оренди після закінчення дії договору?

У разі повернення орендарем об’єкта основних засобів після закінчення дії договору оренди/лізингу платник податку — орендар у звітному періоді, в якому виникають такі обставини, збільшує витрати на суму вартості ремонту/поліпшення об’єкта оренди, що амортизується, за вирахуванням сум накопиченої амортизації такого об’єкта основних засобів. При цьому орендодавець не змінює витрати на суму витрат, здійснених орендарем для поліпшення такого об’єкта.


 

Якщо орендодавець компенсує витрати, понесені орендарем на ремонт об’єкта оперативної оренди, то орендар включає суму такої компенсації до доходів за датою їх визнання згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку (п. 137.16 ст. 137 Податкового кодексу).

Отже, платник податку у разі закінчення договору оренди на суму вартості ремонту/поліпшення об’єкта оренди, що амортизується, збільшує витрати, за вирахуванням сум накопиченої амортизації такого об’єкта основ-них засобів.

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Доступ до цього матеріалу можливий лише для зареєстрованих користувачів. Якщо ви вже зареєстровані на нашому сайті — будь ласка, авторизуйтесь.

Або зареєструйтесь , прямо зараз, це не вимагає ваших персональних даних і займе не більше однієї хвилини.

Зареєструватись

Джерело: Вісник. Офіційно про податки

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Як обліковувати витрати при розірванні договору?
    ТОВ уклало договір на послугу, яка складається з 3-х етапів, перші два етапи були виконані в 2024 році. У 2025 році договір розірвано в односторонньому порядку та повернуто кошти. Витрати в 2024 році знято. Чи потрібно подавати уточнюючу фінансову звітність та декларацію з податку на прибуток за 2024 рік? Чи можна виправити в поточній декларації через додаток ВП?
    Сьогодні 17:233
  • Ліквідація підприємства без повернення статутного капіталу: облік та податкові наслідки
    Підприємство ліквідується. Є рішення не повертати статутний капітал засновникам - фізособам у зв'язку з відсутністю коштів. При цьому один з засновників - пов'язана особа. Які відобразити в бухобліку і які податкові наслідки?
    Сьогодні 16:1123
  • Відображення поточних ремонтів в податковому обліку
    Підприємство на МСФЗ здійснило благоустрій (укладання тротуарної плитки) на міській землі біля власної будівлі, витрати не створюють об’єкт ОЗ і не дають економічної вигоди. Чи підлягають такі витрати капіталізації та амортизації в податковому обліку? Якщо це поточні невиробничі витрати, чи потрібно їх коригувати в податковому обліку і яким чином?
    05.05.20251422
  • Облікові аспекти виплати дивідендів у негрошовій формі
    ТОВ планує провести виплату дивідендів у негрошовій формі, зокрема, товарами. Як відобразити операцію в обліку та оподаткувати?
    05.05.202531
  • Ремонт майна, отриманого в управління: як облікувати?
    Які правові особливості здійснення управителем ремонтів майна, отриманого в управління? Як такі витрати відображаються в бухобліку?
    05.05.202539