• Посилання скопійовано

Предприятие само решает, в чем вести учет операций с абонентами

Компания занимаеться предоставлением интернет услуг. Абоненты - физлица. Как правильно вести учет по абонентам: в спецпрограмме по учету абонентов, их трафика и т.п., а потом переносить обобщенные данные в 1С или вести каждого абонента в 1С?

Вопрос: Компания занимаеться предоставлением интернет услуг. Абоненты - физлица. Как правильно вести учет по абонентам: в спецпрограмме по учету абонентов, их трафика и т.п., а потом переносить обобщенные данные в 1С или вести каждого абонента в 1С? 

Оплата: если абонент оплачивает через терминал, а терминал снимает комиссию, и на счет идет не полная сумма. Например: абонплата-100 грн., через терминал приходит - 96 грн. Как учитывать эти недостающие 4 грн?

Компания стала плательщиком НДС с июля 2014 г. Нужно ли выписывать налоговую накладную если оплата была сделана до июля, а услуги предоставлены позже?

Ответ: Поскольку вопросов три, отвечаем на каждый по отдельности. 

1. По поводу того, как организовать учет операций с абонентами при помощи программного обеспечения, действующее законодательство не устанавливает специальных правил для компаний по предоставлению Интернет-услуг. Поэтому то, в чем вести учет таких операций, в специализированной программе или непосредственно в 1С, решать только вам. 


 

2. Это зависит от того, кто является плательщиком комиссии, за чей счет она уплачивается. Если комиссию уплачивает сам абонент (например, при оплате Интернет-услуг через Айбокс), то комиссия удерживается с абонента, и фактически за услуги он уплачивает 96 гривен, а не 100 грн. Во всяком случае, у вашей компании в качестве полученной выручки будет числиться именно 96 грн., а 4 грн., которые уплатил абонент за услуги по оплате в вашем учете отражаться не должны (это не ваш доход и не ваши расходы). Если же при зачислении денег от абонента расходы за перевод (зачисление) денег от покупателя несет ваша компания (трудно сказать, как именно, но такая схема работает, например, по договору эквайринга, и может появиться и у вас), в этом случае выручкой будет все 100 грн., а 4 грн. – вашими административными расходами (по аналогии с расходами за РКО в банке);

3. Нет, поскольку первое событие в рамках данной сделки произошло до того, как вы стали плательщиком НДС.  

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Бухгалтерський облік гарантійного та реєстраційного внеску
    Підприємство приймає участь в декількох аукціонах щодо оренди та придбання нерухомості державної та комунальної власності. Як відобразити в обліку сплату реєстраційного та гарантійного внеску?
    Сьогодні 15:233
  • Металеві вироби передано на доробку: як відобразити в обліку?
    Підприємство передало 21 т чорної труби сторонній організації для оцинкування. Виконавець надав акт виконаних робіт та накладну на повернення труби в кількості 21,8 т. Як відобразити цю операцію в обліку?
    25.04.2024161
  • Чи переводити МНМА до ОЗ, якщо після поліпшення вартість складає 40 000 грн?
    Підприємство мало на балансі об’єкт МНМА вартістю 10 000 грн, нарахувало амортизацію за методом 100%. За обліковою політикою вартісна ознака МНМА - 20 000 грн. Проведено поліпшення цього об’єкта, первісна вартість стала 40 000 грн. Чи потрібно переводити до складу ОЗ? Що з амортизацією? Як відображати в податковому обліку податку на прибуток (є різниці)?
    25.04.202456
  • Зробили фізособі передплату за оренду приміщення, а потім договір розірвали: які наслідки?
    ТОВ на загальній системі оподаткування уклало договір оренди нежитлових приміщень з фізособою. За умовами договору передплата складає 100000 грн. ТОВ сплачує фізособі 80500 грн, одночасно сплачує ПДФО 18000 грн та ВЗ 1500 грн. Передачі приміщення в оренду не відбулося, фізособа розірвала договір. Фізособа має повернути повну суму – 100000 грн чи лише те, що вона отримала – 80500? Як повернути зайво сплачені ПДФО та ВЗ? Чи можливо їх зарахувати в рахунок наступних платежів? Як відкоригувати ці доходи в додатку 4ДФ?
    24.04.202425
  • Як перевести в бухобліку товари до основних засобів?
    ТОВ, платник податку на прибуток і ПДВ, імпортувало товари (навантажувачі), призначені для подальшого продажу, оприбуткувавши на субрахунку 281. Згодом вирішено доукомплектувати їх, зарахувати до складу ОЗ і надавати в оренду. Як перевести із товарів до ОЗ? Які особливості оформлення, обліку та оподаткування?
    24.04.202448