• Посилання скопійовано

Предприятие само решает, в чем вести учет операций с абонентами

Компания занимаеться предоставлением интернет услуг. Абоненты - физлица. Как правильно вести учет по абонентам: в спецпрограмме по учету абонентов, их трафика и т.п., а потом переносить обобщенные данные в 1С или вести каждого абонента в 1С?

Вопрос: Компания занимаеться предоставлением интернет услуг. Абоненты - физлица. Как правильно вести учет по абонентам: в спецпрограмме по учету абонентов, их трафика и т.п., а потом переносить обобщенные данные в 1С или вести каждого абонента в 1С? 

Оплата: если абонент оплачивает через терминал, а терминал снимает комиссию, и на счет идет не полная сумма. Например: абонплата-100 грн., через терминал приходит - 96 грн. Как учитывать эти недостающие 4 грн?

Компания стала плательщиком НДС с июля 2014 г. Нужно ли выписывать налоговую накладную если оплата была сделана до июля, а услуги предоставлены позже?

Ответ: Поскольку вопросов три, отвечаем на каждый по отдельности. 

1. По поводу того, как организовать учет операций с абонентами при помощи программного обеспечения, действующее законодательство не устанавливает специальных правил для компаний по предоставлению Интернет-услуг. Поэтому то, в чем вести учет таких операций, в специализированной программе или непосредственно в 1С, решать только вам. 


 

2. Это зависит от того, кто является плательщиком комиссии, за чей счет она уплачивается. Если комиссию уплачивает сам абонент (например, при оплате Интернет-услуг через Айбокс), то комиссия удерживается с абонента, и фактически за услуги он уплачивает 96 гривен, а не 100 грн. Во всяком случае, у вашей компании в качестве полученной выручки будет числиться именно 96 грн., а 4 грн., которые уплатил абонент за услуги по оплате в вашем учете отражаться не должны (это не ваш доход и не ваши расходы). Если же при зачислении денег от абонента расходы за перевод (зачисление) денег от покупателя несет ваша компания (трудно сказать, как именно, но такая схема работает, например, по договору эквайринга, и может появиться и у вас), в этом случае выручкой будет все 100 грн., а 4 грн. – вашими административными расходами (по аналогии с расходами за РКО в банке);

3. Нет, поскольку первое событие в рамках данной сделки произошло до того, как вы стали плательщиком НДС.  

Найкращі консультації – тепер у Telegram та Viber!

Читайте відповіді «Дебету-Кредиту» на найцікавіші та найактуальніші запитання у популярних месенджерах!

Автор: Бикова Ганна

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Облік окремих операцій

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Облік окремих операцій»

  • Списання товарів унаслідок крадіжки: облік та ПДВ-наслідки
    На підприємстві сталася крадіжка. Було викликано поліцію та склали перелік усіх викрадених товарів, отримано виписку з ЄРДР. Як підприємству правильно списати товари, викрадені внаслідок крадіжки? Чи потрібно нараховувати податкові зобов'язання з ПДВ і як діяти з тими активами (каністрами), які раніше вже були списані на витрати (рахунок 91)?
    22.08.202538
  • Як обліковувати витрати на оренду земельної ділянки та електроенергію при будівництві об’єкта нерухомості?
    У підприємства був магазин і на земельну ділянку під ним був договір оренди земельної ділянки. Було прийнято рішення про знесення старого магазину і будівництво на цьому у місця невеличкого торговельного центру. Як облікувати: строк будівництва оренду землі, сплату за використану електроенергію та воду відносити на витрати або калькувати в складі витрат на будівництво і потім віднести на рахунок 10 з амортизацією?
    21.08.202551
  • Постачальник - головне підприємство, а оплата - філії: як облікувати?
    Як правильно покупцеві вести облік взаєморозрахунків з постачальником, якщо постачальник - ТОВ "Літо", вантажовідправник - Філія ТОВ "Літо", для розрахунків - Філія ТОВ "Літо", податкові накладні реєструє ТОВ "Літо"?
    21.08.202535
  • Розміщення Правил військового обліку на підприємстві
    Питання щодо оформлення стенда з інформацією щодо військового обліку, який необхідно зробити на підприємстві з метою виконання вимог відповідного законодавства. Якщо два підприємства орендують офісні приміщення в одній будівлі, чи можливо щоб цей інформаційний стенд був встановлений один на обидва підприємства в загальному холі цієї будівлі? Якщо ні, то які можливі наслідки для підприємств у такому разі?
    19.08.2025252
  • Оплата за ноутбуки на банківський рахунок: чи потрібно вести товарний облік?
    ФОП на ІІІ групі ЄП. Працює лише з юрособами за безготівковим розрахунком. Чи необхідно йому вести облік первинних документів, вести складський облік, якщо він здійснює продаж ноутбука, комплектуючих до нього, та картриджів до МФУ на постійній основі (не оптовий продаж)?
    18.08.202556