• Посилання скопійовано

Перелік документів для отримання електронного цифрового підпису

Які документи повинна мати фізична особа, щоб отримати електронний цифровий підпис?

Копія паспорта (сторінки з фотографіями і наступні за ними, а також сторінка з адресою місця реєстрації), завірена підписом фізичної особи; копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО) завірену підписом фізичної особи. Крім того, особа повинна мати носій електронного ключа; заповнену заяву на реєстрацію для отримання сертифікатів ключів встановленого зразка. 

Якщо підписувач не має можливості прийти особисто у відділ реєстрації, це може зробити його довірена особа при умові, що при ній є повний, відповідно завірений, комплект документів. Представнику необхідно мати при собі паспорт і доручення, яке завірене нотаріально.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: ГУ ДФС у Львівській області

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Автоматизація»