Як випливає із запитання, рахунку від 20.05.2011 р. фактично не було, однак покупцем при проведенні оплати зроблено посилання на такий неіснуючий документ. З метою надання більш точної відповіді слід з’ясувати:
— які правила та порядок оплати згідно умов договору за поставлені товари?
— чи врегулювали сторони питання якимсь чином, в рахунок чого фактично була проведена оплата 20.05.2011 р.?
З метою правильного відображення даної операції у податковому обліку доцільно отримати листа від покупця, де б він вказав, в рахунок яких поставок проведена оплата 20.05.2011 р. (минулих, майбутніх чи взагалі помилково). Відсутність такого регулювання сторонами після проведення вказаної оплати, а також відсутність такого регулювання договором завжди даватиме підстави для конфлікту та спорів. Якщо покупець не надає відповідного листа доцільно зі своєї сторони надіслати йому повідомлення про зарахування такої суми в рахунок погашення боргу за минулі поставки, а решту суми в рахунок попередньої оплати. На таке повідомлення слід отримати відповідь від покупця, що підтверджуватиме його згоду.
За таких умов податкові накладні слід виписати:
20.05 – 2000 грн., 24.05 — 6000 грн.
Увага!
Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook
Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!
Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.
Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 116 грн/міс
Передплатити