• Посилання скопійовано

Як виписати податкову накладну за довгостроковим договором поставки на часткові аванси та на часткові поставки.

З підприємством «А» в нас заключено довгостроковий договір поставки. На 19.05.2011 його заборгованість перед нами склала 6000 грн. 20.05.2011 він робить проплату 8000 грн. вказуючи в призначені «...за товар зг. рах. від 20.05.2011...». 24.05.2011 ми йому відгрузили товар на суму 8000 грн. Як буде правильно виписати податкові накладні: а) 20.05 — 2000грн, 24.05 — 6000 грн. б) 20.05 — 8000 грн. в) 24.05 — 8000 грн. Якщо варіант в) неправильно, то які наслідки для нас і для підприємства «А»

Як випливає із запитання, рахунку від 20.05.2011 р. фактично не було, однак покупцем при проведенні оплати зроблено посилання на такий неіснуючий документ. З метою надання більш точної відповіді слід з’ясувати:

— які правила та порядок оплати згідно умов договору за поставлені товари?

— чи врегулювали сторони питання якимсь чином, в рахунок чого фактично була проведена оплата 20.05.2011 р.?

З метою правильного відображення даної операції у податковому обліку доцільно отримати листа від покупця, де б він вказав, в рахунок яких поставок проведена оплата 20.05.2011 р. (минулих, майбутніх чи взагалі помилково). Відсутність такого регулювання сторонами після проведення вказаної оплати, а також відсутність такого регулювання договором завжди даватиме підстави для конфлікту та спорів. Якщо покупець не надає відповідного листа доцільно зі своєї сторони надіслати йому повідомлення про зарахування такої суми в рахунок погашення боргу за минулі поставки, а решту суми в рахунок попередньої оплати. На таке повідомлення слід отримати відповідь від покупця, що підтверджуватиме його згоду.

За таких умов податкові накладні слід виписати:

20.05 – 2000 грн., 24.05 — 6000 грн.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: Контракти-Аудит

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Відшкодування комунальних послуг орендарем: що з ПДВ?
    ТОВ-орендодавець, платник ПДВ, виставляє орендарю окремий рахунок на відшкодування комунальних послуг (за воду та електроенергію). Надавач комунальних послуг ОСББ, неплатник ПДВ. Як визначити базу оподаткування ПДВ даної операції?
    22.04.2024802
  • Повернення предмета лізингу: бухоблік та ПДВ
    Приватним нотаріусом було проведено вилучення та повернення від лізингоодержувача на користь лізингодавця товар – об'єкт фінлізингу. Лізингодавець зареєстрував податкові зобов'язання на лізингоодержувача в повному обсязі. Лізингоодержувач не складав акт на повернення товару. Які дії та проведення будуть у лізингоодержувача та лізингодавця?
    18.04.202425
  • ПН на реекспорт продукції, виготовленої з давальницької сировини
    Підприємство в митному режимі переробки ввозить на митну територію сировину нерезидента, переробляє і вивозить продукцію переробки в митному режимі реекспорту. Чи потрібно на операцію реекспорту складати податкову накладну?
    18.04.202426
  • Як скласти ПН на аванс, коли вартість робіт достовірно невідома?
    Замовником перераховано аванс за будівництво нежитлового об’єкта. Загальна вартість будівництва достовірно невідома, акти будуть закриватись щомісяця поетапно по формі КБ. На суму передплати виписано ПН на всю суму передплати з кількістю 1, одиниця виміру грн. Як має бути складена ПН за умови авансової оплати? На яку дату здійснюється РК: на дату проміжного акту чи на дату останнього акту за всіма ПН?
    17.04.20248335
  • ПДВ та облік при передачі продукції, якщо оплачує третя сторона
    Підприємство виробляє медичні меблі. За тристороннім договором покупцем (замовником) є лікарня, а оплачує благодійний фонд. Рахунок виставляється фонду, який оплачує 70% рахунку, потім меблі виробляються і передаються лікарні. Після підписання тристороннього акту прийому-передачі, фонд оплачує залишок 30%. Які особливості ПДВ? Як відображати в бухобліку?
    17.04.202428