• Посилання скопійовано

Рекламно-маркетинговий захід: відрядження для працівників?

Підприємство оплатило поїздку до Єгипту 4 працівникам із 10. Для оформлення поїздки (щоб не платити ПДФО) вирішили провести рекламно-маркетинговий захід для покупців (за їх рахунок). Чи обов'язково оплачувати відрядження працівникам? Достатньо документів для оформлення поїздки: квитки на літак, акт на трансфер, наказ, запрошення покупців, кошторис витрат, звіт про проведення заходу?

Відрядження ― це поїздка працівника за розпорядженням керівника підприємства на певний строк до іншого населеного пункту для виконання службового доручення поза місцем його постійної роботи.

Документами, що підтверджують зв'язок такого відрядження з основною діяльністю підприємства, є, зокрема (але не виключно): запрошення сторони, що приймає і діяльність якої збігається з діяльністю підприємства, що направляє у відрядження; укладений договір чи контракт; інші документи, які встановлюють або засвідчують бажання встановити цивільно-правові відносини; документи, що засвідчують участь відрядженої особи в переговорах, конференціях або симпозіумах, інших заходах, які проводяться за тематикою, що збігається з діяльністю підприємства, яке відряджає працівника (п. 1 Інструкції №59).

Тобто, завуальована поїздка працівників підприємства за кордон рекламно-маркетинговий захід для покупців має бути оформлена такими документами:

1. запрошення покупцям;

2. список учасників (як запрошених осіб, так і працівників підприємства) із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади?

3. розроблений та затверджений керівником план-заходів;

4. наказ про направлення працівників у відрядження за кордон для проведення рекламно-маркетингового заходу для покупців;

5. плановий кошторис витрат;

6. звіт про проведення заходу;

7. оплату проживання в готелях, включаючи попереднє бронювання номерів; харчування (сніданок, обід, вечеря, кава-брейк, фуршет, банкет тощо). Це може бути оплачено за рахунок підприємства-організатора або учасниками з власної кишені; 

8. оформлення приміщення, де проходитиме захід;

9. авансовий звіт з підтвердними документами: 

  • квитки на проїзд (у т. ч. перевезення багажу, бронювання транспортних квитків);
  • трансфер від аеропорту (вокзалу) до місця розміщення;
  • проживання;
  • оформлення закордонних паспортів;
  • віз;
  • тощо. 

Таким чином, підприємство, яке оплатило поїздку до Єгипту деяким своїм працівникам та вирішило долучили до цієї поїздки покупців (за їх рахунок) з одночасним проведенням рекламно-маркетингового заходу повинне виплатити своїм працівникам ще й добові (не більше 80 євро за кожен календарний день відрядження за офіційним обмінним курсом гривні до євро, установленим НБУ).

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Інше»

  • Перевезення вантажів: ТТН обов’язок чи право?
    Хто має виписувати ТТН при перевезенні вантажним автомобільним транспортом: перевізник чи вантажовідправник? Чи достатньо вантажоодержувачу для підтвердження факту перевезення товаро-матеріальних цінностей належно оформленого перевізником (юридичною особою чи ФОП) акту надання транспортно-експедиційних послуг ?
    26.03.202488
  • З якою періодичністю складати подорожній лист?
    Водії виїжджають за заявкою і після виконання замовлення можуть отримати наступну. Маршрут та дату повернення визначити складно. За якою формою складати подорожній лист? Чи можна скласти один подорожній лист на весь період поїздки (місяць та більше), чи під кожну заявку?
    22.03.2024967
  • Отримано credit memo: як врахувати?
    ТОВ - офіційний представник нерезидента в Україні щодо розповсюдження аудіо та відео-продукції. Протягом 2023 р. перевиконало план щодо підключення до інформаційного ресурсу користувачів. Нерезидент 28.02.2024 р. надав credіt memo ТОВ, що має бути врахований при розрахунку за послуги з нерезидентом у лютому та березні 2024 р. Чи має ТОВ скоригувати фінрезультат за 2023 р., оскільки credit memo за результатами роботи 2023 р.? Чи потрібно нарахувати курсову різницю на дату проведення акту від нерезидента ?
    15.03.202456
  • Придбання нерухомості комунальної власності, у якій вже є орендарі
    Підприємство придбало нежитлову нерухомість на аукціоні. В договорі купівлі-продажу об’єкту малої приватизації вказано, що приміщення надано в оренду до 2028 р. і цей договір чинний і для покупця. Майно перебувало в комунальній власності і передане пкупцю в день укладення договору балансоутримувачем. Як відобразити придбання такої нерухомості в обліку? Коли вводити в експлуатацію, якщо акт прийому-передачі майна від 15.02.2023 р.? Як відображати відносини з орендарем? Чи потрібна додаткова угода до договору оренди?
    14.03.202422
  • Чи включати адмінвитрати при обчисленні вартості видобутої корисної копалини?
    При обчисленні вартості видобутої корисної копалини за розрахунковою вартістю до витрат потрібно включати адміністративні витрати чи ні? Місцеві податківці сказали, що потрібно включати, адже підприємство займається тільки виробництвом каменю та щебеню, тому потрібно включати всі витрати, крім витрат на збут. Сказали, що є роз'яснення ДПС, але ми не знайшли
    11.03.202428