• Посилання скопійовано

Податкова накладна на послуги: чи зазначати використані матеріали?

Підприємство надає послуги монтажу систем опалення, вентиляція, каналізації та інше. Акти виконаних робіт складаються з вартості робіт та використаних матеріалів. Як у такому випадку зазначати номенклатуру в податковій накладній?

Номенклатура товарів/послуг продавця, одиниця виміру товару/послуги, кількість, ціна постачання одиниці товару/послуги без урахування ПДВ в податковій накладній повинна відповідати тій, що зазначена в первинних документах (актах, видаткових накладних, договорах).

Отже, саме умови договору визначають номенклатуру, що зазначається в податковій накладній. Тут можливі різні варіанти, наприклад:

  • За договором постачальник надає замовнику лише послуги (монтаж системи вентиляції, опалення, каналізації і т.д). При цьому матеріали, що використовувались, є давальницькими (їх надає замовник). У такому випадку постачальник складає лише акти виконаних робіт на повну вартість наданих послуг з договором, а витрачені давальницькі матеріали зазначає, наприклад, у довідці або у звіті про їх використання;
  • За договором постачальник продає замовнику необхідне обладнання та паралельно надає послуги з монтажу такого обладнання. У такому випадку складається і акт виконаних робіт (на вартість саме монтажних робіт), і видаткова накладна на вартість відвантажених матеріалів.

Зверніть увагу! Якщо за договором надаються саме послуги, то в податковій накладній відповідно зазначається аналогічна номенклатура (тільки послуги). Обладнання при цьому в податковій накладній окремим рядком не зазначається, навіть, якщо воно включається до собівартості таких послуг.

Якщо ж поставляються і послуги, і товари (матеріали, обладнання), постачальник зазначає у податковій накладній і вартість послуг, і вартість відвантаженого обладнання згідно з актом наданих робіт/послуг та видатковою накладною.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Відшкодування комунальних послуг орендарем: що з ПДВ?
    ТОВ-орендодавець, платник ПДВ, виставляє орендарю окремий рахунок на відшкодування комунальних послуг (за воду та електроенергію). Надавач комунальних послуг ОСББ, неплатник ПДВ. Як визначити базу оподаткування ПДВ даної операції?
    22.04.2024898
  • Повернення предмета лізингу: бухоблік та ПДВ
    Приватним нотаріусом було проведено вилучення та повернення від лізингоодержувача на користь лізингодавця товар – об'єкт фінлізингу. Лізингодавець зареєстрував податкові зобов'язання на лізингоодержувача в повному обсязі. Лізингоодержувач не складав акт на повернення товару. Які дії та проведення будуть у лізингоодержувача та лізингодавця?
    18.04.202428
  • ПН на реекспорт продукції, виготовленої з давальницької сировини
    Підприємство в митному режимі переробки ввозить на митну територію сировину нерезидента, переробляє і вивозить продукцію переробки в митному режимі реекспорту. Чи потрібно на операцію реекспорту складати податкову накладну?
    18.04.202427
  • Як скласти ПН на аванс, коли вартість робіт достовірно невідома?
    Замовником перераховано аванс за будівництво нежитлового об’єкта. Загальна вартість будівництва достовірно невідома, акти будуть закриватись щомісяця поетапно по формі КБ. На суму передплати виписано ПН на всю суму передплати з кількістю 1, одиниця виміру грн. Як має бути складена ПН за умови авансової оплати? На яку дату здійснюється РК: на дату проміжного акту чи на дату останнього акту за всіма ПН?
    17.04.20248785
  • ПДВ та облік при передачі продукції, якщо оплачує третя сторона
    Підприємство виробляє медичні меблі. За тристороннім договором покупцем (замовником) є лікарня, а оплачує благодійний фонд. Рахунок виставляється фонду, який оплачує 70% рахунку, потім меблі виробляються і передаються лікарні. Після підписання тристороннього акту прийому-передачі, фонд оплачує залишок 30%. Які особливості ПДВ? Як відображати в бухобліку?
    17.04.202432