• Посилання скопійовано

При оказании услуг на дому у заказчика в графе «адрес» заявки на патент ставят прочерк

Какое название и фактический адрес (местонахождение) пункта по оказанию бытовых услуг указывает СХ в заявке на приобретение торгового патента при оказании услуг, подлежащих патентованию, на дому у заказчика?

В соответствии с пп. 267.4.1 п. 267.4 ст. 267 Налогового кодекса Украины от 2 декабря 2010 года №2755-VI, для осуществления предусмотренных данной статьей видов предпринимательской деятельности субъект хозяйствования подает органу государственной налоговой службы по месту уплаты сбора заявку на приобретение торгового патента, которая должна содержать следующие сведения:

а) наименование субъекта хозяйствования, код по ЕГРПОУ (для юридического лица) и фамилию, имя, отчество субъекта хозяйствования, регистрационный номер учетной карточки налогоплательщика (для физического лица);

б) юридический адрес (местонахождение) субъекта хозяйствования, а в случае если патент приобретается для обособленного подразделения, — местонахождение такого обособленного подразделения согласно документу, удостоверяющему право собственности (аренды);

в) вид предпринимательской деятельности, для осуществления которой приобретается торговый патент;

г) вид торгового патента;

ґ) наименование документа о полной или частичной уплате сбора;

д) название и фактический адрес (местонахождение) пункта продажи товаров, пункта по оказанию платных услуг, пункта обмена иностранной валюты, игорного места, обозначения «выездная торговля»;

е) название, дата, номер документа, удостоверяющего право собственности (аренды);

є) период, на который приобретается торговый патент.

Основанием для приобретения торгового патента служит заявка, оформленная в соответствии с данной статьей. Установление каких-либо дополнительных условий по приобретению торгового патента не разрешается.

То есть если субъект хозяйствования оказывает услуги, подлежащие патентованию, на дому у заказчика, то в заявке на приобретение торгового патента вместо фактического адреса пункта по оказанию платных услуг он проставляет прочерк. Причем в этом случае к заявке целесообразно приложить объяснение, в котором указать, что платные услуги оказываются субъектом хозяйствования на дому у заказчика.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: ДФСУ

Рубрика: Держрегулювання/Ліцензії і дозволи

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Ліцензії і дозволи»

  • Чи потрібна легалізація або апостилювання податкових документів, виданих податковими органами Польщі?
    Для отримання права на зарахування податків та зборів, сплачених у Польщі, платник зобов'язаний отримати від державного органу Польщі довідку про суму сплаченого податку та збору, а також про базу та/або об'єкт оподаткування. Чи потрібно її легалізувати або апостилювати для надання ДПС України?
    Сьогодні 10:028
  • Чи змінювати ліцензію при встановленні додаткової ємності для зберігання?
    У заяві на отримання ліцензії в 2022 році зазначено місце зберігання пального з типом об’єкта оподаткування «213» (завод), відповідно до форми №20-ОПП, і в ліцензії на 5 років визначено ліміт 20 000 л. В 2023 році придбана ще одна ємність і фактично кількість зберігання пального збільшилась до 30 000 л. Чи подавати форму №20-ОПП? Чи подавати заяву на збільшення ліміту в ліцензії на зберігання пального?
    22.04.202424
  • Ануляція ліцензії на зберігання пального: а може відповідальне зберігання?
    Підприємство придбало ПММ 28.03.2024 р. Акцизну накладну від продавця зареєстровано 28.03.2024 р. Заяву на анулювання ліцензії в зв’язку зі зміною адреси акцизного складу підприємство подало 26.03.2024 р. Витяг з розпорядження щодо анулювання ліцензії на зберігання ПММ для власних потреб датовано 28.03.2024 р. Коли ліцензія на зберігання вважається анульованою? Чи можна передати на зберігання пальне, якщо ліцензію анульовано?
    22.04.202422
  • Сплата та продовження ліцензії на оптовий продаж алкогольних напоїв під час воєнного стану
    Підприємство має ліцензію на оптовий продаж алкогольних напоїв. У цьому місяці повинні продовжувати її ще на рік та сплатити 500 000 грн. Чи можна до кінця воєнного стану не платити ці 500 000 грн за продовження цієї ліцензії, а оплатити цю суму протягом 30 днів після скасування воєнного стану? Чи поширюється звільнення на ліцензію оптового продажу алкогольних напоїв?
    09.04.2024111
  • Чи застосовує касовий метод підприємство, якщо дозвіл на будівництво отримано до 10.10.2022 року?
    ТОВ отримало дозвіл на будівництво багатоквартирного будинку до 10.10.2022 року. В березні 2023 року ТОВ отримує право власності на квартиру (перше постачання) і на наступний день продає цю квартиру покупцю. В обліковій політиці касовий метод не застосовується. Чи потрібно застосовувати касовий метод? Коли виникають зобов’язання з ПДВ: при отримані дозволу або ж все-таки при оплаті за квартиру?
    20.03.202443