• Посилання скопійовано

Для придбання торгового патенту слід подати відповідну заявку

Який порядок придбання торгового патенту?

Для придбання торгового патенту СГ слід подати заявку на придбання торгового патенту. Зверніть увагу, що заявка подається за місцем сплати збору. Місце сплати збору визначається за пп. 267.5.1 ПКУ:

— СГ, які здійснюють торгівельну діяльність, надають платні побутові послуги за Переліком №1258, або здійснюють діяльність у сфері розваг, подають заявку за місцем знаходження пункту продажу товарів (магазину, іншої торговельної точки) або пункту з надання платних послуг, пункту надання послуг у сфері розваг; 

— якщо патент придбавається з метою торгівлі через пересувну мережу (автомагазин, розвозка), заявка подається за місцем реєстрації (обліку) СГ. При поданні заявки у її формі зазначається фактична адреса магазину чи пункту з надання послуг, грального місця або ж робиться позначення «виїзна торгівля».

Форму заявки (як і форми самого торгового патенту — звичайного, пільгового і короткотермінового) наразі встановлено наказом ДПАУ від 28.02.2011 р. №109. У момент подання заявки відомості, на підставі яких заповнено заявку, звіряються з оригіналами або нотаріально посвідченими копіями документів (пп. 267.4.2 ПКУ): випискою або витягом з Єдиного держреєстру, документом, що засвідчує право власності (оренди) на приміщення, де здійснюється діяльність, документом про повну або часткову сплату збору. Під час придбання патенту слід сплатити суму збору за один місяць (або квартал — для діяльності у сфері розваг. СГ також можуть сплатити збір авансовим внеском до кінця календарного року). У заявці вказується найменування документа, дата, за який період сплачено.

У триденний термін з дня подання заявки особі видається відповідний торговий патент (пп. 267.4.3 ПКУ). Зверніть увагу: у разі зміни місцезнаходження магазину, пункту з надання платних послуг (місця пункту розваг) СГ слід подати письмову заяву щодо зміни місцезнаходження. На підставі такої заяви до торгового патенту вносяться відповідні записи, завірені підписом відповідальної особи та печаткою органу Міндоходів. У п. 9 Порядку №109 не уточнюється форма такої заяви, тому подається вона у довільній формі.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: «Дебет-Кредит»

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Ліцензії і дозволи

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Ліцензії і дозволи»

  • Чи змінювати ліцензію при встановленні додаткової ємності для зберігання?
    У заяві на отримання ліцензії в 2022 році зазначено місце зберігання пального з типом об’єкта оподаткування «213» (завод), відповідно до форми №20-ОПП, і в ліцензії на 5 років визначено ліміт 20 000 л. В 2023 році придбана ще одна ємність і фактично кількість зберігання пального збільшилась до 30 000 л. Чи подавати форму №20-ОПП? Чи подавати заяву на збільшення ліміту в ліцензії на зберігання пального?
    22.04.202422
  • Ануляція ліцензії на зберігання пального: а може відповідальне зберігання?
    Підприємство придбало ПММ 28.03.2024 р. Акцизну накладну від продавця зареєстровано 28.03.2024 р. Заяву на анулювання ліцензії в зв’язку зі зміною адреси акцизного складу підприємство подало 26.03.2024 р. Витяг з розпорядження щодо анулювання ліцензії на зберігання ПММ для власних потреб датовано 28.03.2024 р. Коли ліцензія на зберігання вважається анульованою? Чи можна передати на зберігання пальне, якщо ліцензію анульовано?
    22.04.202420
  • Сплата та продовження ліцензії на оптовий продаж алкогольних напоїв під час воєнного стану
    Підприємство має ліцензію на оптовий продаж алкогольних напоїв. У цьому місяці повинні продовжувати її ще на рік та сплатити 500 000 грн. Чи можна до кінця воєнного стану не платити ці 500 000 грн за продовження цієї ліцензії, а оплатити цю суму протягом 30 днів після скасування воєнного стану? Чи поширюється звільнення на ліцензію оптового продажу алкогольних напоїв?
    09.04.2024108
  • Чи застосовує касовий метод підприємство, якщо дозвіл на будівництво отримано до 10.10.2022 року?
    ТОВ отримало дозвіл на будівництво багатоквартирного будинку до 10.10.2022 року. В березні 2023 року ТОВ отримує право власності на квартиру (перше постачання) і на наступний день продає цю квартиру покупцю. В обліковій політиці касовий метод не застосовується. Чи потрібно застосовувати касовий метод? Коли виникають зобов’язання з ПДВ: при отримані дозволу або ж все-таки при оплаті за квартиру?
    20.03.202442
  • СГ включено до реєстру великих платників. Чи переоформлювати ліцензію на оптову торгівлю пальним?
    Діяльність підприємства – оптова торгівля пальним без місця зберігання, є відповідна ліцензія. Підприємство включено до реєстру великих платників податків на 2024 рік згідно зі ст. 64 ПКУ. Чи потрібно у зв'язку з цим подавати заяву на перереєстрацію ліцензії?
    14.02.202420