• Посилання скопійовано

Чи потрібен продавцю товарів РРО при розрахунку покупцем через електронні платіжні засоби?

ФОП - платник ЄП проводить розрахункові операції через рахунок (договору еквайрингу з банком немає і немає кнопки лікпея). Виставляється рахунок-фактура на товар покупцеві і цей покупець (або фізособа) оплачує його в зручний спосіб (через рахунок та термінали Приватбанку, карткою тощо). Чи потрібен РРО?

Як відомо, 7 грудня 2020 р. президент В. Зеленський підписав Закон №1017 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо лібералізації застосування реєстраторів розрахункових операцій платниками єдиного податку та скасування механізму компенсації покупцям (споживачам) за скаргами щодо порушення вста-новленого порядку проведення розрахункових операцій частини суми застосованих штрафних санкцій», яким відтермінували обов’язковість застосування РРО до 1 січня 2022 р.

Тобто, з 10 грудня 2020 року РРО не застосовуються при здійсненні розрахунків за послуги у разі проведення таких розрахунків виключно за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування та/або сервісів переказу коштів. Про це говорить ст. 9 Закону про РРО. Аналогічну думку щодо цього висловлює ДПСУ.

Наголосимо, що це не стосується продавців товарів і робіт!

Отже, якщо споживачі, використовуючи мережу Інтернет, замовляють товари і розрахунки за них здійснюють виключно із застосуванням електронного платіжного засобу та платіжних систем (LiqPay, Portmone, EasyPay, PayPong, Ipay.ua, City24, Приват24 тощо), такі операції є безготівковими, що проведені за допомогою платіжної карти, тому, – це вимагає від продавця застосування РРО. Тож, якщо безготівкова операція з оплати за товари проведена за допомогою платіжної карти – це вимагає від продавця застосування РРО.

Про це детально ми писали тут.

А ось безготівкові платежі з рахунку платника на рахунок отримувача не є розрахунковими операціями і тому не реєструються через РРО.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Щербина Світлана

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Держрегулювання/Готівковий обіг та каса

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Готівковий обіг та каса»