• Посилання скопійовано

Особливості оформлення працівника за сумісництвом

Як правильно оформити працівника за сумісництвом?

Основне місце роботи – це місце роботи, де працівник працює на підставі укладеного трудового договору, де знаходиться (оформлена) його трудова книжка, до якої вноситься відповідний запис про роботу (п. 12 ч. 1 ст. 1 Закону №2464). 

Отже, працівника за сумісництвом приймаємо на роботу аналогічно, як і за основним місцем роботи. Проте відмінністю є те, що за сумісництвом з нього не вимагається трудова книжка (незважаючи на пряму вимогу ст. 24 КЗпП). 

Але за бажанням працівника запис про те, що працівник працює за місцем роботи за сумісництвом, може бути зафіксований у трудовій книжці. Запис здійснюється за основним місцем роботи на підставі завіреної довідки з підприємства, де він працює за сумісництвом.

Також, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати:

  • паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
  • у випадках, передбачених законодавством, - документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров'я та інші документи.

Читайте також аналітику від Дт-Кт: Зовнішнє сумісництво або у скількох роботодавців можна працювати одночасно

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Галина Казначей

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»