• Посилання скопійовано

Подали ф. №20-ОПП в паперовому вигляді, а в Е-кабінеті її немає: як діяти?

ФОП 29.11.2012 р. подав до ДПС у паперовому вигляді форму №20-ОПП щодо господарської одиниці. Є штамп про прийняття. Але на сьогодні в електронному кабінеті цих даних немає. Як підтвердити дані в Електронному кабінеті?

Читаємо відповідь податкової на питання в підкатегорії 116.11, ЗІР: «Які дії СГ, якщо в ЕК не зазначена інформація про об’єкт оподаткування щодо якого повідомлення за ф. № 20-ОПП подавалось у паперовому вигляді, а у платника податків відсутній другий примірник з відміткою про його отримання, та чи буде при цьому застосовуватись відповідальність за неподання цього повідомлення?».

Податкова відповідає, що якщо в Електронному кабінеті суб’єкта господарювання не зазначена інформація про об’єкт оподаткування, щодо якого форма №20-ОПП подавалось у паперовому вигляді, а у платника податків відсутній другий примірник з відміткою про його отримання, то такий платник податків має право звернутися з письмовою заявою у довільній формі до контролюючого органу за основним місцем обліку для звірки даних щодо подання повідомлення за форми № 20-ОПП.

Тут податкова розглядає ситуацію, коли у платника немає другого примірника форми №20-ОПП з відміткою податкової про отримання.

Але в ситуації, яку ми розглядаємо, такий примірник є. Тому можна зробити аналонічно, як рекомендує податкова – подати заяву до податкової, вказавши про подання форми №20-ОПП в паперовій формі і відсутності даних в Електронному кабінеті. До заяви прикласти копію форми №20-ОПП з відміткою податкової.

Таку заяву можна подати і через Електронний кабінет. Про це детальніше тут і тут.

Фактично відсутність інформації в Електронному кабінеті про об’єкти, за якими форма №20-ОПП подавалася в паперовому вигляді, є помилкою податкової, а не платника податку.

Варто сказати, що якщо щодо об’єкта, за яким подавалася форма № 20-ОПП, не було змін, то й подавати повторно форму № 20-ОПП щодо такого об’єкта немає підстав. Тобто, немає підстав повторно подавати форму № 20-ОПП в Електронному вигляді для того, щоб інформація про цей об’єкт з’явилася в Електронному кабінеті.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Олександр Золотухін

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Звітність

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Звітність»

  • Хто є опосередкованим власником КІК?
    У іноземної юрособи два засновники – фізособи, резиденти України: чоловік (80%) і колишня дружина (20%). Обоє подають звітність про КІК. Пов'язані особи чоловіка, які не впливають на діяльність КІК і не здійснюють фактичний контроль – нова дружина, батько, діти, брат. Хто є опосередкованим власником КІК?
    Сьогодні 10:0113
  • Чи потрібно подавати скорочений звіт про КІК у 2024 р. якщо звітний рік КІК починається у 2023 р., а закінчується у 2024 р.?
    ФО стала контролюючою особою КІК у 4 кварталі 2023 р. Відповідно до законодавства країни реєстрації КІК фінансовий рік для компанії (зареєстрованої у 4 кв. 2023 р.) закінчується 31.12.2024 р. Чи потрібно у даному випадку подавати скорочений звіт про КІК?
    18.04.202414
  • Звіт про КІК, якщо КІК у стані ліквідації і не складає фінзвітність
    КІК (Литва) зареєстровано в 2009 р. Фізособа - резидент України має повний контроль (100%). КІК перебуває в стадії ліквідації, з 2016 року не складає фінзвітність, хоча в 2017 році на КІК зареєстровано автомобіль. Які документи потрібні для подання звіту КІК за 2022, 2023 роки?
    12.04.202454
  • Компенсація працівнику вартості медогляду: оподаткування та додаток 4ДФ
    Водій автотранспортного засобу проходив медичний огляд перед працевлаштуванням. Оплату провів з власної картки, підприємство ці кошти йому компенсувало. Чи треба на суму компенсації нараховувати ПДФО та ВЗ, та як правильно відобразити у додатку 4ДФ єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ за якою ознакою доходу «126» чи «143»?
    11.04.2024585
  • Допомога від профспілки бійцям та переселенцям
    Профспілка виплачує допомогу членам профспілки, які знаходяться на війні та переселенцям з Каховки. Чи можна її не оподатковувати як благодійну допомогу і показати в додатку 4ДФ єдиної звітності з ПДФО, ВЗ та ЄСВ за ознакою доходу «169»? Якими документами підтвердити статус воїна та статус переселенця?
    10.04.202414