• Посилання скопійовано

Надання ПФД та виплата зарплати за допомогою картки-ключа: документальне оформлення

Директор підприємство за допомогою картки-ключа до рахунку вносить поворотну фінансову допомогу, яку згодом буде знято до каси підприємства для виплати зарплати. Як документально оформити таку операцію?

Перш за все, варто навести нещодавнє роз’яснення від НБУ, за яким картка-ключ прирівнюється до корпоративного платіжного засобу. Отже, діяти з коштами, отриманими за допомогою картки-ключа, можна аналогічно, як і з коштами, отриманими за допомогою звичайної корпоративної картки.

При цьому, у разі використання такого корпоративного платіжного засобу для внесення ПФД та подальшої виплати зарплати доцільно використовувати касу підприємства із оформленням відповідних видаткових та прибуткових касових документів. Окрім цього, для убезпечення себе від ризиків працівник, який отримує кошти за допомогою такого платіжного засобу має надати нульовий авансовий звіт на підприємство і вже після цього внести «невикористану» готівку в касу.

Зокрема, порядок дій в даній ситуації буде виглядати так:

  • Директор вносить кошти до каси підприємства як ПФД із відповідним оформленням прибуткового касового ордеру (при цьому необхідно зважати на готівкові обмеження у розмірі 50 тис. грн на день);
  • Касир (або уповноважена особа) вносить на рахунок підприємства за допомогою картки - ключа із оформленням відповідного видаткового касового ордеру;
  • Директор знімає ці кошти за допомогою картки-ключа і подає на підприємство пустий авансовий звіт та повертає кошти до каси;
  • З каси підприємства видається зарплата із оформленням відповідних видаткових ордерів та зарплатної відомості.

Однак, звертаємо увагу, що в даному випадку підприємство могло піти і більш простим шляхом без залучення картки-ключа.

Зокрема, алгоритм міг би виглядати так:

За таким варіантом руху коштів через карту-ключ не відбувається.

Також наголосимо, що незалежно від обраного варіанту, надання директором ПФД повинно бути оформлено відповідним договором про надання поворотної фінансової допомоги.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Станіслав Горбовцов

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Облік та звітність/Первинні документи, типові форми

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Первинні документи, типові форми»

  • Що робити, якщо перевізник на заміну CMR надав етикетку?
    Підприємство від перевізника отримало транспортну етикетку на міжнародне перевезення, а не CMR. В етикетці зазначено вантаж, маршрут та немає печатки перевізника. Чи достатньо такої етикетки для документального підтвердження міжнародного перевезення вантажу?
    16.02.2024299
  • Винаймання будинку у фізособи для проживання у відрядженні: підтвердні документи
    Працівники, перебуваючи у довготривалому відрядженні, орендують будинок для проживання у приватної особи (не готель, не ФОП). Які необхідно отримати документи, що підтвердять факт проживання?
    14.02.2024575
  • Оформлення CMR при мультимодальних перевезеннях
    ФОП-перевізник отримав від замовника вантаж із залізничного вагону у Львові і перевіз до Житомира. Вантаж розмитнюватиметься у Києві. Замовник оформив перевезення CMR, а не ТТН, де завантаження і розвантаження в Україні. На його погляд, це мультимодальне перевезення, яке оформляється CMR, а не ТТН. Це правильно? Як оформляти CMR?
    13.02.202492
  • Виправлення помилок в первинних документах, створених в паперовій формі
    Благодійна організація надала благодійну допомогу (генератори) бюджетній установі. В акті приймання-передачі виявлено невідповідність, зокрема, неправильно вказано ціну. Бюджетна установа вже відзвітувала. Як виправити помилку в первинному документі? Які дані відобразити у звіті: з урахуванням виявленої помилки чи без?
    31.01.2024110
  • Starlink для військового підрозділу: документальне оформлення
    Для працівника, який воює, і його підрозділу компанія придбала систему Starlink. Як документально правильно оформити передачу і передати право користування (щомісячна абонплата за користування системи)?
    25.10.2023129