• Посилання скопійовано

Електронний цифровий підпис для підприємств Донецька та Луганська: порядок отримання

Який порядок отримання послуг ЕЦП в АЦСК юридичною особою, зареєстрованою на території Донецької або Луганської області, установчі документи якої втрачено?

Надання послуг ЕЦП юридичним особам, які зареєстровані на території Донецької або Луганської області та втратили свої установчі документи здійснюється згідно з п. 5.7 Регламенту АЦСК ІДД (зі змінами №1), відповідно до якого, встановлення таких клієнтів здійснюється з використанням інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців в електронному вигляді, що відображається на офіційному веб-сайті розпорядника Єдиного державного реєстру.

Документи, необхідні для отримання послуг ЕЦП юридичною особою зазначеної вище категорії:

 - заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської області, установчі документи якої втрачено) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача та зазначенням обставин втрати установчих документів, у двох примірниках;

 - додаток до розділу 2 Реєстраційної картки (у разі одночасного отримання послуг ЕЦП для більш ніж двох осіб), у двох примірниках;

 - копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) (паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, дипломатичного чи службового паспорта, засвідчена підписом власника (для осіб, зазначених в абзаці другому підпункту 5.7 Регламенту);

 - копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян); 

 - копія документа про зміну прізвища підписувача, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);

 - копія картки платника податків, засвідчена підписом власника (тільки для посадових осіб, які уповноважені на підписання звітності). За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 року №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

Обслуговування юридичних осіб, які зареєстровані на території Донецької або Луганської області та втратили свої установчі документи розпочинається з 24.11.2014 року.

Переглянути більш детальну інформацію про порядок надання послуг ЕЦП, у тому числі безкоштовно завантажити форму Реєстраційної картки (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської області, установчі документи якої втрачено), можна на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД acskidd.gov.ua у розділі «Реєстрація користувачів», обравши відповідну категорію клієнта.

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Джерело: ДПІ у Дарницькому районі м. Києва

Рубрика: Облік та звітність/Автоматизація

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Автоматизація»