• Посилання скопійовано

Зміна директора на підприємстві: як документально оформити?

Засновниками було прийняте рішення про переведення діючого на разі директора на посаду бухгалтера та обрати на посаду директора іншого працівника. Як документально оформити такі переведення?

В першу чергу засновники мають прийняти рішення і задокументувати його у Протоколі. В цьому документі передбачити припинення виконання обов'язків одним і деректором й переведення його на посаду бухгалтера, а також призначити іншу особу на місце директора.

На підставі протоколу загальних зборів учасників товариства директор видає наказ про переведення на посаду бухгалтера, у зв’язку з припиненням виконання обов’язків директора.

На підставі протоколу загальних зборів учасників товариства новопризначений директор видає наказ про те, що він приступає до виконання обов’язків директора. 

Наказ новопризначеного директора буде такого характеру: «Я, Петренко Петро Петрович, засновник ТОВ «РОМАШКА», приступаю до виконання обов’язків директора з 01.04.2020 р. із посадовим окладом 65000,00 грн».

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Галина Казначей

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Праця та соціальний захист/Трудові відносини

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «Трудові відносини»