• Посилання скопійовано

Налоговая накладная составляется в день возникновения налоговых обязательств продавца

Товар отгружен и оплачен 20.06.2015 г. на сумму 6000,00 грн, выписана налоговая накладная. 22 числа частично происходит возврат на сумму 3000,00 грн и 22 числа отгружается товар на сумму 1500,00 грн. Как провести корректировку к накладной?

В соответствии с п. 201.4 НКУ, налоговая накладная составляется в день возникновения налоговых обязательств продавца.

Поэтому механизм Ваших действий должен быть следующим:

• 20.06.2015 г. произошла отгрузка товара. На сколько можно судить из текста вопроса, в этот же день он был и оплачен, поэтому в соответствии с п. 201.4 НКУ выписываем и регистрируем НН на полную сумму отгрузки (6000 грн).


• 22.06.2015 г. Вы получаете возвратную накладную от Вашего покупателя на сумму 3000 грн.  Поскольку в результате данной операции нет изменения суммы компенсации (нет возврата денег), то оснований для формирования  корректировки в связи с возвратом товаров, согласно ст.192 НКУ, у Вас нет.

• Кроме того, 22.06.2015 г.  по этому же контрагенту произошла новая отгрузка  товара. Как выяснилось из уточнения условий вопросов, это была отгрузка взамен возвращенного товара, на сумму 1,5 тыс. грн. По ней нужно составить и зарегистрировать отдельный расчет корректировки к налоговой накладной, выписанной 20.06.2015 г. В нем со знаком «минус» указать количество тех товаров, которые были возвращены, и со знаком « плюс» - тех, которые отгружены взамен, указав в графе 2 причину – «изменение номенклатуры» или «замена товаров». Итог такого расчета корректировки будет нулевым (поскольку с минусом и плюсом в нем будут отражены товары на одинаковую сумму 1,5 тыс. грн.).  

 

 

Увага!

Тепер ви можете читати бухгалтерські новини від «Дебету-Кредиту» у Telegram та VIBER, а обговорювати їх – у найбільшій групі бухгалтерів на Facebook

Приєднуйтесь і дізнавайтесь найважливіші новини першими!

Доступ до цієї консультації можливий лише для передплатників «Дебету-Кредиту». Якщо ви передплатник, будь ласка, авторизуйтесь.

Або оформіть передплату, вартість пакету «Мій асистент» становить лише 99 грн/міс

Передплатити

Автор: Дрючин Дмитро

Джерело: «Дебет-Кредит»

Рубрика: Оподаткування/ПДВ

30 днiв передплати безкоштовно!Оберiть свiй пакет вiд «Дебету-Кредиту»
на мiсяць безкоштовно!
Спробувати

Усі консультації рубрики «ПДВ»

  • Відшкодування комунальних послуг орендарем: що з ПДВ?
    ТОВ-орендодавець, платник ПДВ, виставляє орендарю окремий рахунок на відшкодування комунальних послуг (за воду та електроенергію). Надавач комунальних послуг ОСББ, неплатник ПДВ. Як визначити базу оподаткування ПДВ даної операції?
    22.04.2024925
  • Повернення предмета лізингу: бухоблік та ПДВ
    Приватним нотаріусом було проведено вилучення та повернення від лізингоодержувача на користь лізингодавця товар – об'єкт фінлізингу. Лізингодавець зареєстрував податкові зобов'язання на лізингоодержувача в повному обсязі. Лізингоодержувач не складав акт на повернення товару. Які дії та проведення будуть у лізингоодержувача та лізингодавця?
    18.04.202429
  • ПН на реекспорт продукції, виготовленої з давальницької сировини
    Підприємство в митному режимі переробки ввозить на митну територію сировину нерезидента, переробляє і вивозить продукцію переробки в митному режимі реекспорту. Чи потрібно на операцію реекспорту складати податкову накладну?
    18.04.202428
  • Як скласти ПН на аванс, коли вартість робіт достовірно невідома?
    Замовником перераховано аванс за будівництво нежитлового об’єкта. Загальна вартість будівництва достовірно невідома, акти будуть закриватись щомісяця поетапно по формі КБ. На суму передплати виписано ПН на всю суму передплати з кількістю 1, одиниця виміру грн. Як має бути складена ПН за умови авансової оплати? На яку дату здійснюється РК: на дату проміжного акту чи на дату останнього акту за всіма ПН?
    17.04.20249035
  • ПДВ та облік при передачі продукції, якщо оплачує третя сторона
    Підприємство виробляє медичні меблі. За тристороннім договором покупцем (замовником) є лікарня, а оплачує благодійний фонд. Рахунок виставляється фонду, який оплачує 70% рахунку, потім меблі виробляються і передаються лікарні. Після підписання тристороннього акту прийому-передачі, фонд оплачує залишок 30%. Які особливості ПДВ? Як відображати в бухобліку?
    17.04.202434